maandag 1 augustus 2011

Ziekenhuis dag 30

Dag 30 pas. Ik heb echt het gevoel alsof het al zoveel langer is! Ppppfffff, ik vraag me af hoe ik dat vorig jaar gedaan heb. 16 weken waarvan 12 op een 4 persoonskamer. Hoe ben ik dat ooit door gekomen?!?

Eigenlijk heb ik niet zo veel nieuws. Gistermiddag heerlijk even losgekoppeld en ruim een uur buiten geweest met mijn moeder. Ik dacht, dan slaap ik vast wel lekker. Nou, mooi niet. Zelfs niet met slaappil. Die hoef ik dus ook niet meer. Straks kan ik niet meer zonder......Of misschien toch een ander soort..... De dag dúúrt al zo lang, als daar ook nog eens een nacht bij komt! Het ligt gewoon aan mezelf ook. Ik heb op de een of andere manier gewoon geen rust om lekker te gaan liggen en te ontspannen of zo. Alsof ik iets MOET, zelfs 's nachts, haha, ja hoor! Misschien vandaag 2 uur naar buiten? Haha, neeej, ik geloof niet dat dat gaat werken. Bovendien moet ik wel om de 2 uur aan mijn masker, dus dat is niet handig.  Het ligt gewoon aan mezelf, ik moet me gewoon niet zo aanstellen. Maar ja.....Hoe doe ik dat?........Ik dacht vannacht weer aan alle andere mensen die overdag niks (kunnen) doen. Alsof die allemaal niet moe worden, wat een onzin! Naja, nog 4 nachtjes.....

Straks als de dok kom ga ik eens vragen voor de longfunctie. Echt een wonder, ik die zelf ga vragen of ik longfunctie mag blazen. Het (ik) moet toch niet heel veel gekker worden!!! ;-)

2 opmerkingen:

  1. He die Ils
    Wel de moed er in houden he al is het nog zo moeilijk...ik weet ook wel dat ik lekker lullen kan maar toch,nog maar 4 nachtjes toch,en hou er ook erg in dat het tegen kan vallen he,hoop van niet maar toch,ik ga zo werken tot morgenochtend....ook niet leuk ha ha,nou joh heel veel succes met je longfunctie en probeer positief te blijven he,hou je taai
    kus van ons

    BeantwoordenVerwijderen
  2. he muts niet zo mopperen, ik snap het is niet leuk allemaal maar even nog rustig blijven anders valt het straks erg tegen, dus luisteren naar ome dok. ha ha gr uit dordt xxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen