vrijdag 12 augustus 2011

ziekenhuis dag 41

Vannacht redelijk geslapen, niet zo goed als anders. Was een beetje aan het klieren met mijn kapjes. Normaal doe ik mijn beademingsmasker op tot ik er genoeg van heb en dan gewoon het zuurstofkapje de rest van de nacht. Maar de verpleging is er nu zo op gebrand dat ik dat beademingskapje op zet dat ze steeds komen kijken. En ook steeds als ik hem net een half uurtje of zo ag heb. Maak ze dan maar wijs dat je hem écht al die tijd op hebt gehad, maar dat je er nu even genoeg van hebt. Neeeej, het is echt belangrijk om je beademingsmasker op te zetten. Wat een woord, daar ga ik ook een afkorting voor verzinnen, euhmmh, BM BedamingsMasker en ZK ZuurstofKapje, haha, lui he ben ik!

Verder eigenlijk nog steeds weinig nieuws. Nog steeds geen vooruitgang en dat beging ik aardig zat te worden. Ik kan hier verdorie toch niet tot aan Groningen met dat BM op mijn neus gaan liggen?! Ik heb er echt schoon genoeg van, het enige wat ik doe is slapen. Als ik me voorgenomen heb iets te gaan 'doen', film kijken, muziek uitzoeken of zoiets dan val ik voordat ik alles opgestart heb alweer in slaap (en dat ligt nu niet meer aan de snelheid van mijn laptop, maar aan de snelheid dat ik in slaap kan vallen, haha!) en een film zie ik alleen de eerste 10 minuten van. Bovendien gaat alles pijn doen, mijn spieren gaan in protest. In mijn rug, schouders, borst, alles gaat pijn doen. Ik kan niet meer lekker liggen of zitten omdat er altijd wel iets trekt. Ik weet best dat ze doen wat ze kunnen, dat er eigenlijk niet meer is en dat ze het ook niet meer weten, maar toch. Ik weet het ook niet, maar wat ik wel weet is dat ik dit niks vind. Hopelijk verzinnen ze iets. Wel goed dat de drukken van mijn BM opgehoogd zijn. Anders had ik deze week echt al láng met een dikke crisis op de IC gelegen. Tot nu toe voorkomt hij echt de erge crisissen, dat is natuurlijk wel heel fijn. Maar dit put me wel uit zo. Haha, wat een geklaag weer he, zo op de vroege ochtend, altijd gezellig hier op mijn blog, de positieve zeikstraal zelf, mwahahahaaaaa!!!!



2 opmerkingen:

  1. Hey Ilsie
    Ha ha je mag best klagen hoor,jammer dat het niet opschiet he,hoop toch dat je nog een x naar huis kan voor Groningen.Kevin net opgehaald....kamperen,auto afgeladen,hopenlijk wordt het iets beter weer.
    Als het goed is ben ik nu een weekje vrij,moest eigenlijk werken vandaag,kantoorwerk,pff in de zorg en dan kantoorwerk,moet niet gekker worden,maar heb gauw vd week alles gedaan zodat ik vandaag vrij was,nou joh kom het weekend langs,bel je nog
    Kus van ons

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi , volg je al heel lang, probeer steeds een reactie te geven maar krijg hem maar niet weg.
    Je hebt heel wat te verduren, knap hoe je er mee omgaat. Duim voor je dat Groningen HET gaat worden.( heb je blog via miss piggy gevonden)
    Sterkte Mieke

    BeantwoordenVerwijderen