woensdag 3 augustus 2011

ziekenhuis dag 32

Zo, daar zijn we weer, een nieuwe dag in ziekenhuis land. Ik heb nu echt ruzie met mijn laptop. Hij ging vanmorgen niet aan! Paniek!! Ik kan niet zonder laptop hier!! Uiteindelijk na veel gedoe was hij aan, maar nu loopt hij steeds vast en krijg ik de meest gekke foutmeldingen. Ook mijn muis doet het niet. Hij doet of helemaal niks, of hij gaat vanzelf alle kanten op, behalve de goede...... Dus als er binnenkort geen blogs meer komen en ik niet meer reageer op mailtjes weten jullie hoe het komt..... Dan is mijn laptop overleden :-(


Gisteren is de AB gestopt, foto en bloed zien er weer netjes uit. Ik heb dus gelijk gevraagd om mijn infuus af te koppelen; weg met die paal!! Lag ik vannacht dus helemaal vrij, zonder slangetjes waar ik rekening mee moet houden in bed, heerlijk!!!! ;-)
Beetje jammer (of eigenlijk gewoon ^&%^%&) dat HET virus mij echt gevonden heeft. Tenminste, ik denk at het een virus is, want ik zit nog helemaal onder de AB en toch krijg ik het..... Maar goed, zorgde die gisteren nog voor een beetje keelpijn en kriebelhoest; vandaag zorgt hij voor nog meer keelpijn en 'productieve' hoest. Daardoor was mijn saturatie vanmorgen weer laag en zit ik dus nu weer aan de zuurstof. Balen, balen, balen!! Ik wil toch gewoon weg morgen! Ik ben de laatste jaren steeds met zuurstof naar huis gegaan, dus dat moet nu toch ook geen probleem zijn!?Mijn horoscoop beloofd niet veel goeds volgens mij..... Niet dat ik daar in geloof, maar toch, je weet niet nooit he, moet je lezen;
;Het gaat me toch niet gebeuren dat ik na een zware wedstrijd vlak voor de eindstreep struikel en verlies!? Nee hoor, ik struikel misschien, maar ik ga wel door, al moet ik kruipen en win alsnog! ;-)
IK WIL MORGEN HOE DAN OOK NAAR HUIS!!!!!!
Nog 1 nachtje!!

4 opmerkingen:

  1. He die Ils
    Hoop dat je laptop het nog doet.....en ja hoop dat je morgen weg kan,maar volgens mij hoest de hele familie...een fam kwaal dus ha ha,hoop niet dat het een reden is om je vast te houden.
    Zie je straks
    kus van ons

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hey Ilse hier een berichtje uit Platja daro! Toch maar op naar een nieuwe laptop! en dan wel thuis als het kan. Zou lekker zijn joh! We duimen voor je. Met nichtje Tessa was het vd week weer fout dus die gaat vrijdag naar Sofia voor nieuwe pred kuur. Hier is het heerlijk! Prachtig weer en lekker eten. Nog een paar nachtes en we komen weer naar huiis. leifs van ons!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. nou meid ik ga duimen dat je naar huis mag/kan ,ja je ma liep ook al zo te hoesten, . doe nu rustig en wacht gewoon af , goede nachtrust doet misschien wonderen. xxxxxxxx uit dordt

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi,
    Een beetje laat maar we hadden eters en die gingen vrij laat weg. Even opgeruimt en toen toch nog even je blog gelezen. Hopelijk doet je laptop het morgen nog je laatste dag in zhland. Daar gaan we tenminste wel van uit. Succes en we lezen het morgen wel.
    Groetjes van ons. Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen