donderdag 4 augustus 2011

Ziekenhuis dag 33

Het is niet eerlijk. Het is ZO niet eerlijk!!!!
Ik wil naar huis, nu! Of in ieder geval vandaag. Ik struikel niet voor maar pal op de finish. Belachelijk!
Vanaf gistermiddag kotsen kotsen kotsen, alles, zelfs 1 slokje water kwam er zodra ik ging zitten met een lading gal mee uit. En benauwd.... 15 liter zuurstof had ik, dus hup midden in de nacht op de foto die gelukkig nog goed was. Maar toch de ab weer gestart en 1,5 liter vocht omdat ik ook heel erg zweette. Nu vandaag gaat de misselijkheid beter, nog niet gekotst en ik zit rechtop en heb zelfs wat gegeten. De zuurstof staat op 6, dus ruim de helft minder. Aan de beterende hand dus alweer, dus ik kan best vanavond naar huis. Even afwachten of de dok daar ook zo over denkt. Anders wil, nee eis ik op zijn minst een weekeindverlof. IK MOET EVEN WEG HIER!!



Ik ga het proberen..... Word vervolgd..............

2 opmerkingen:

  1. Hoi Ilse,

    We duimen hier met z'n allen dat je vanavond, maar zeker morgen, naar huis toe mag.........

    Zet 'm op !!

    Groetjes, Wanda en de mannen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ilse,
    Echt balen ik hoop dat het toch nog gelukt is en anders morgen misschien.
    Sterkte hoor>
    Groetjes, A-M

    BeantwoordenVerwijderen