woensdag 10 augustus 2011

Ziekenhuis dag 39

Zo, mijn eerste nachtje op de longafdeling is prima bevallen. Ik heb heerlijk en lang geslapen. Ondanks dat ben ik toch nog erg moe, maar he, daar zal ik niet meer over klagen na vorige week, haha!

Verder heb ik niet zo veel nieuws. Eigenlijk is alles nog hetzelfde. Niets beter, maar in ieder geval dus ook niet slechter, dus dat is dan wel een klein beetje positief denk ik.

Verder tsja, vanmorgen om 6 uur lol hier. Normaal zou ik het heel irritant vinden, maar nu moest ik er wel om lachen, je kan er een komedie van maken soms hier. Ik denk dat ik met mijn goede been uit bed gestapt ben. Offu, uit bed ga stappen, ik ben er nog niet uit geweest, haha! Maar in ieder geval kwamen ze om 6 uur mijn ab aanhangen. Toen ging om 5 over 6 mijn spuit piepen, leeg. Kwam ze dus binnen om hem uit te zetten. 10 sec later kwam ze weer binnen, dacht dat hij weer piepte (wat hij dus niet deed). Toen 10 sec later kwam ze weer binnen omdat ze vergeten was mijn bel uit te zetten. Toen wéér 10 sec later omdat mijn pomp nu wel weer aan het piepen was. Toen 30 sec later omdat hij alweer piepte, toen 20 sec later voor een nieuwe spuit, daarna 1 min later voor een prikje, toen 5 min later voor een pilletje en toen 10 min later voor controles. Mwahahaaa, zo blijf je wel bezig he, haha!

Oh en kijk, gisteren nog nieuwe bloem-vlinder-versieringen gehad voor op mijn kamer met lampjes, gezellig he!?

3 opmerkingen:

  1. Ha Ilse. Fijn dat je weer terug bent op de afdeling! Het gaat nog niet echt lekker begrijp ik. Ik hoop maar dat je vlug wat opknapt. Je hebt wel mooie vlinders joh! Zo leuk met die lampjes. Dan is het nog een beetje gezellig.
    Sterkte he en groetjes van ons allemaal.
    Liefs, Marita.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He die Ils
    Ha ha dat noemen ze gewoon bewaking hoor om de zoveel seconden binnen komen...leuk zeg die vlinders,die bloemen zijn er zeker zelf achter gefreubeld?wel lekker dat je weer je laptoppie heb,neem aan dat je dan ook weer lekker tv kan kijken,gisteren gewerkt,vandaag 1 dagje vrij,huisvrouwtje spelen....nou joh gauw weer een beetje opknappen...kus van ons

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi,
    Ben blij dat je weer op de afdeling bent.
    Ik ben net met Jose, Lisa, Tessa en mijn meiden naar de film geweest. Monte Carlo erg leuk.
    Slaap lekker en hoop dat je je morgen weer wat beter voelt.
    Groetjes, A-M

    BeantwoordenVerwijderen