donderdag 11 augustus 2011

ziekenhuis dag 40

Gisteren een rustig dagje gehad. Weinig gedaan, veel geslapen. Vannacht ook heerlijk geslapen en verder weinig nieuws. Vanmorgen leek het alsof ik iets benauwder wakker werd, maar misschien trekt dat straks wel weer weg. Verder geen veranderingen. De medicatie is nog hetzelfde, zuurstof, ja, alles eigenlijk. Gisteravond heb ik wat muziek en zo op mijn nieuwe laptoppie gezet. Haha, nou ja wat, eigenlijk gewoon de hele map muziek gekopieerd. Blijkt nu dat er heel veel 2 of 3 keer in staat, alles door elkaar, vreselijk. Dat word dus een paar uur, of misschien wel een paar dagen uitzoeken, haha! Echt zooooo veel! Naja, gewoon maar af en toe iets. Kan nog geen uuuuuren mijn ogen open houden, haha! Verder eigenlijk geen nieuws; dus het word een heel kort blogje vandaag, haha! ;-) Ik heb niks te vertellen........

4 opmerkingen:

  1. hoi hoi
    fijn dat je vannacht lekker geslapen hebt.
    Je kan nu je tijd zoet brengen met je nieuwe laptop als je alle muziek moet gaan veranderen.
    wij gaan na de koffie een dagje op stap we hebben tenslotte nog vakantie.
    lieve ilse HEEL VEEL LIEFS van ons

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ha meid, ja dat is altijd een probleem met een nieuwe laptop...alles staat overal en nergens. Nouja, gelijk een reden om alles weer ns uit te zoeken en overbodige zaken te deleten denk ik dan maar :) Hopelijk trekt je benauwdheid weg (t zit denk ik in de lucht, ik had er vanmo en eigenlijk gister ook de hele dag ;-)) last van...Denk aan je :) Hopelijk gauw weer een stabielere tijd tegemoet, dat gun ik je!
    Dikke kus
    Jorine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He die Ils
    Hier vandaan ook weining nieuws....zo gaan werken,met Kevin zijn kampeerspullen opgezocht ha ha kamperen....hopenlijk wordt het wat beter weer.Jij af en toe als je de ogen open kan houden met je laptop aan de gang....en een beetje opknappen zou ook fijn zijn,nou joh hou je taai,kus van ons

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Ilse,
    Je hebt in ieder geval wat te doen als je je ogen open kunt houden. Dan gaat de dag ook een beetje snel voorbij. Maar nu eerst maar weer eens opknappen. Vanavond ga ik met Anne, Fleur, Lisa en de moeders naar Mary Poppins. José en Tessa zijn al geweest. Nou sterkte weer en succes met je laptop.
    Liefs, A-M

    BeantwoordenVerwijderen