donderdag 18 augustus 2011

ziekenhuis dag 47

Hey!

Daar ben ik zelf weer even kort. Ik ben terug op de afdeling, mijn longen zijn een stuk beter, goede saturaties met maar 3 liter zuurstof! Jippie! Ik ben wel erg moe nog van de narcosemedicatie, maar dat trekt wel weer weg. Ik hoop dat mijn longen nu de opwaartse lijn te pakken hebben en dat ik op ga knappen. Mijn eigen longarts kwam vandaag nog even kort langs. Zij zei dat ik waarschijnlijk niet meer thuis kom voor Groningen, tenzij "je als een zonnetje op gaat knappen". Nou ja, dan weet ik wat me te doen staat he, haha! Tot morgen, ga nu lekker slapen!

6 opmerkingen:

  1. Ha Ilse, gelukkig weer wat opgeknapt.
    Houen zo.
    groetjes De overbuuf

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig meis, dat is goed nieuws!
    Ben blij dat je je iets beter voelt, alleen wel balen dat je voor Groningen niet meer thuis komt. Waren we al een beetje bang voor he, maar misschien dat je een middagje met verlof mag ofzo, al ben je maar heel even weg.
    Ik sms morgen weer, welterusten voor nu!

    Dikke kus van ons!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha meid, fijn te lezen dat je weer een stuk bent opgeknapt. Je schreef t al dat je dit waarschijnlijk nodig had..Maarja, wel balen dat t met zo'n grof geschut moet elke keer.
    Fijn v dr. B, hoewel ze niet zo leuk nieuws had dan,maar ja, wie weet he, dat zonnetje...misschien kan het toch!! Ik duim voor je!
    Voor nu, slaap lekker en tot schrijfs.
    Dikke knuf

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn om te horen slaap lekker X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Ilse,
    Wat fijn om te lezen dat je in ieder geval weer terug bent op de afdeling.
    Slaap lekker maar dat doe je inmiddels al een paar uur vermoed ik.
    Liefs,A-M

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heey daar was ik weer,
    blij dat je er weer bent en vooral ook dat het weer wat beter met je gaat :).
    Ik hoop dat het vanaf nu tot groningen even een beetje rust houd, want de afgelopen tijd......
    Wel balen dat je niet weg kan, maar misschien mag je 2 uurtjes weg om lekker wat te eten met je familie ofzo. sterkte, ik denk aan je!

    liefs ilooon

    BeantwoordenVerwijderen