zaterdag 6 augustus 2011

Ziekenhuis dag 35

Vandaag is dé dag! Yep, vandaag ga ik vragen of ik met verlof mag! Even. Een paar uurtjes. Aaaahhhhhh, dokter, pleaseeeeeeeeeeeeeeeeee??!!! Zouden ze daar gevoelig voor zijn? Geen idee wie er dienst heeft. Ik hoop ZO dat het mag, even er uit, even wat anders, even weg. Het weer ziet er een beetje grijs uit, maar dat is niet erg, ik ben het zonnetje vandaag. Als ik weg mag tenminste, als het niet mag veranderd het zonnetje ineens in een grote onweersbui, haha! Haha, nee hoor, dat zou wel mee vallen, maar het zou natuurlijk wel heeeeeeeel jammer zijn.
Welke van de 2 zou het worden vandaag? ;-)

Ach, we zien wel, verder weinig nieuwtjes, geen veranderingen.... ENNNN ik lig nog steeds alleen, hoe goed is dat! Echt zo lekker! ;-)

7 opmerkingen:

  1. Dit plaatje staat me iets meer aan dan dat oog van gister hihi! Ik hoop met je mee dat je vandaag eventjes naar huis mag, lekker even je eigen spulletjes om je heen en relaxen :)

    xx Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He die Ils
    Was benieuwd of je al naat huis was....maar dat weet ik nu nog niet.doe zo wel ff smsen,hoop van wel,ff lekker voor je kop.Ben eigenlijk ook wel nieuwschierig naar je nagels...nou joh ik hoop dat als je dit leest je lekker thuis bent
    Kus van ons,Loekie,Gerrit,vis1,vis2 enz

    BeantwoordenVerwijderen
  3. k Duim met je mee,zou heerlijk zijn er even een paar uurtjes tussenuit...!! Gewoon je charmantste lach opzetten :)
    Hou je taai!!
    Dikke kus
    Jorine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hallo nou ik hoop voor jou dat de zon is gaan schijnen, dat je even weg mag naar huis of ergens anders naartoe. maar wel rustig aan he anders ben je weer terug bij af . gr van ons uit dordt xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi,
    Nou ik hoop voor je dat je een paar uurtjes naar huis bent geweest. Daar knap je van op.
    Groetjes, A-M

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Ilse,

    En....ben je naar huis geweest? Ik hoop voor je

    van wel en dat het lekker ontspannend was.....

    Liefs, Wanda.

    BeantwoordenVerwijderen