maandag 8 augustus 2011

Ic dag 1

Hey! Daar ben ik dan eindelijk. Heel de ochtend niks geschreven, ik had geen nieuwtjes. Nog steeds niet eigenlijk, maar ik vond het nu toch wel tijd worden voor een blogje. Ik lig nog steeds op de IC. Gisteravond en vannacht ging het goed, maar vanaf vanmorgen een uur of  5 is het weer donderen. Zonder kap steeds lage saturaties. En dus zit ik de hele tijd met die kap op. Ik heb er nu wel een beetje genoeg van. Plakding. Ik ben kotsmisselijk ook, bah. Echt frustrerend dat ze verder niks kunnen. Heb het net nog gevaagd toen er eindelijk een dokter was, maar het enige alternatief is als ik uitgeput raak me intuberen. Fijn vooruitzicht. Maar dat is nog niet aan de orde, ze proberen me stabiel te krijgen en dan terug te laten gaan naar de afdeling. Ooohhh, dat wil ik zo graag he! Het is echt erg hier. Alhoewel ik me nu wel rotter voel dan de vorige keer, dus ik slaap meer en dus gaat de tijd ietsje sneller. Ik wil als ik terug ga naar de afdeling wel even duidelijk hebben dat ik -mocht het weer achteruit gaan- niet zomaar weer terug naar de IC ga. Dag hoor, dan kan ik bezig blijven. Nu zit ik aan alles vast, alle lijnen ed zitten erin. Als ik naar de afdeling ga moet dat er allemaal weer uit, wat alleen maar fijn is en logisch, maar dan wil ik niet 1 dag later de hele ellende opnieuw overhoop halen omdat ik misschien toch iets te snel naar de afdeling ben gegaan en dus weer terug moet. Naja, we zien wel. Voorlopig is het al bijna half 2, dus ik zie mezelf vandaag in ieder geval niet meer terug gaan. Maar je weet het hier maar nooit. Eigenlijk maakt het me ook niet zo heel veel uit. Het enige wat ik wil is wat meer lucht zonder al te veel gedoe aan mijn lijf. Op welke afdeling dat dan gebeurd maakt me niet zo veel uit....

Zal vanavond nog even een korte update geven.

Morgen trouwens geen blog. Mijn laptop gaat naar de computerwinkel. De man daar gaat...... De gegeven over zetten in een nieuwe laptop!!! Haha, ja, ik heb op afstand een nieuwe besteld, spannend!! Morgen avond krijg ik hem, ik hoop dat alles goed werkt en dat het me allemaal in 1 keer lukt, maar mij kennende..... Haha, ach, heb ik in ieder geval iets te doen woensdag. Ik reageer dan dus ook even niet op mailtjes en zo. Kan alles (de reacties hier ook) wel lezen op mijn mobiel, maar ga er niet aan beginnen een blog te schrijven met mijn mobiel. Ik heb met mijn draaihoofd steeds de verkeerde toetsjes, dus dat word niks, haha! Tot vanavond!

3 opmerkingen:

  1. hey ilse wat vervelend allemaal. ik was met vakantie en nu lees ik weer dat je op de ic ligt. jammer hoor, wat een geluk dat je in juni goed genoeg was om met vakantie te gaan, heb je dat in ieder geval gehad.
    snel maar weer opknappen zodat je terug kan naar de afdeling of zelfs naar huis , al was het maar voor even.
    veel succes met je nieuwe laptop.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ha meid, balen weer dat t nodig was...maar had nav je mail al zo'n vermoeden :) Sterkte hoor, hopelijk lukt t snel ook weer zonder je kap, ik bedoel minder uren dan continu!
    Fijn dat je een nieuwe laptop krijgt en met net zoveel kuren als je eigen lijf is niet echt prettig :) Hopelijk heb je m snel onder de knie!
    Beterschap en hopelijk gauw weer naar SV!
    xxx
    Jorine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. nou meis dat val weer tegen zeg gewoon weer kkkkk ja ik snap het dat je meer lucht wil hebben ik stuur wat oke ja laten we maar gek doen maar jij heb het . ik zie wel wanner je weer wat schrijf ga lekker rusten. gr uit dordt xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen