maandag 22 augustus 2011

Ziekenhuis dag 51

Ohw jee ohw jee, hoest. Nog steeds. Heel veel hoest. En pijn. En vies Slijm. Oh-ooohhhwww, das meestal niet echt een goed teken. Ondanks mijn relax weekeindje waarin ik bijna alleen maar geslapen heb. De tijd vloog voorbij, haha! Nou ja, misschien knapt het in de loop van de dag wel weer op, het is nog vroeg he. Het zonnetje schijnt, die geeft het goede voorbeeld aan mij. De vakanties zijn voorbij en de zon gaat weer schijnen. Die heeft natuurlijk op mij gewacht. Die wist dat ik op moest knappen als een zonnetje en dus komt hij nu het goede voorbeeld geven en is het de uren, dagen of nee wéken (ahum) dat ik nog thuis ben voor Groningen prima weer, haha! Pppfff, wat een onzin zo op de vroege ochtend. Ik heb niet zo veel te melden. Het is een kippenhok op de gang. Mensen die blijkbaar dikke vrienden zijn en elkaar na de vakantie hier weer ontmoeten. Allemaal begroeten ze elkaar met een uitbundig HÉÉÉÉÉÉY (naam) PJE. Het is blijkbaar leuk om elkaar na de vakantie liefkozend te begroeten door elkaars naam te verkleinen met -PJE of -TJE. Wat een overdreven klef gedoe. Bah. Mijn hoofd staat op springen en ik wil nog even slapen, maar ik geloof niet dat dat hem gaat worden vandaag. Ik ga denk ik toch maar een poging wagen, heb verder geen nieuws, alles is nog hetzelfde. Ik lig nog steeds alleen. Hoop dat dat zo blijft. Ik hoorde ze vanmorgen praten over welke opname waar moest komen en waarom dat wel of niet kon, dus ik ben benieuwd. Word vervolgt!

4 opmerkingen:

  1. Ha meid, hopelijk gaat dat vieze slijm idd vanzelf weg zonder crisis en ab etc...dat t zonnetje t gewoon wegwerkt :)
    k Hoop ook voor je dat je alleen blijft, wel zo lekker rustig. Ik ben die opname iig niet :)
    k Ben een paar dagjes weg, dus even geen reacties op je blog, maar dan hoef je je geen zorgen te maken hoor :)!
    Dikke kus
    Jorine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Ilse
    Oh jee niet zieker worden he,hoop dat je snel iets opknapt om nog ff naar huis te gaan...buiten werkt het zonnetje mee,nu binnen nog.Deze maand nog 4 dagen werken en dan vakantie,als het mee zit dan,gister werd ik ook al gebeld om vandaag te werken....ziekes,maar helaas de schilders komen,er is er al 1 geweest,nu wachten op de volgende,ha ha en ik reageer niet zo op mijn collegas als ik terug komt hoor.nou joh hou je taai,beetje opknappen
    kus van ons

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha ilse, volhouden maar he? vandaag weer met frisse zin naar het werk gegaan. Ben ook beetje grieperig. Hoofdpijn, hoesten etc maar ik zal niet klagen. Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi,
    Nee he niet weer. Zet hem op.
    We vonden het erg gezellig zaterdag avond. Ik hoop alleen niet dat je teveel vermoeid was.
    Slaap lekker.
    Groetjes, A-M x

    BeantwoordenVerwijderen