zondag 7 augustus 2011

ziekenhuis dag 36

Om maar gelijk met de deur in huis te vallen. Ik mocht gisteren niet weg. Echt ZO balen!! Op zich snap ik het wel, en misschien, heel misschien snap ik ook wel ergens in mijn achterhoofd dat het beter is zo, maar toch. Ik wilde er zó graag even uit. De arme dok heeft wel 5 keer sorry gezegd. Hij zag vrijdag tijdens de overdracht al aankomen dat 'hij de brenger van het slechte nieuws moest zijn'. Aaahhhh, maar zei hij, zodra ik stabiel was en ik wilde weg wilden ze echt allemaal wel meewerken om mij even met verlof te laten gaan. Stabiel hielt dan wel in zonder zuurstof of crisis en mét goede bloedwaarden. Een paar dagen. Hhhhmmmm, ik ben bang dat dat nog even gaat duren, haha!

Verder tjsa, nog steeds niet zo veel nieuws. Ik slaap vooral heel de dag. Dat is het enige voordeel van ziek zijn. Ik ben moe moe moe en dus slaap ik veel en dus gaat de tijd lekker snel. Nog geen week geleden zat ik hier vreselijk te klagen dat ik me zo verveelde omdat ik én niet ziek was én niet moe Eigenlijk zou er een soort van tussenweg moeten zijn voor mensen die in het ziekenhuis liggen. Jezelf niet ziek voelen maar wel hele dagen en nachten kunnen slapen. Zolang je opgenomen bent dan, als je thuis ben moet dat natuurlijk gelijk over zijn, haha! Morgen zal er wel weer bloed geprikt worden. Die ene dag dat ik zonder AB was zijn mijn ontstekingwaardes gelijk weer de pan uitgerezen dus ik denk dat ze dat wel in de gaten houden nu. Ik ben benieuwd. Vannacht wakker geworden met vreselijke pijn in mijn rechterlong. Niet op 1 plek, echt in de hele long, van boven tot onder, van voor naar achter. Geen idee wat het is. Geen spier, zo voelt het niet en daar is het ook te heftig voor. Misschien de ontsteking die 'los' komt? Of de bact die daar leven en nu oorlog voeren tegen de AB om proberen te overleven? Haha, lekker praatje zo op de vroege morgen! Geen idee wat het is..... Doe het vandaag maar een beetje rustig aan. Beetje uitzendinggemist en zo kijken. Als je vroeg ga slapen mis je alles he, dat kan je dan mooi de volgende dag overdag terug kijken. Als je het dan wél wakker houd tenminste, haha! Wat een onzin weer deze zondagochtend! ;-)

5 opmerkingen:

  1. Hoihoi,

    Jammer dat je niet naar huis kon, maar wel te begrijpen.....
    Lekker uitrusten......en ik hoop voor je dat de pijn in je long minder wordt...of nog beter...weggaat....
    Sterkte en liefs van Wanda.
    Tschuss!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ilse,
    Balen joh!!!
    Hopelijk gaat het snel weer beter.
    Liefs Eus Els en de kids

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He die Ils
    Hoop dat het gauw weer wat beter gaat....wel lekker dat je zo goed kan slapen.
    Ben net uit mijn werk,morgen weer,zo een bakkie doen bij opa en oma
    hou je taai he,kus van ons

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha Ilse,
    Echt balen voor je. Hoop dat je snel opknapt en is even met verlof kan. We duimen voor je.
    Lieve groeten van ons. A-M

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hallo meis ja het is weer kkkkk , hopen dat het snel wat beter gaat . als je niet lekker ben is het ook niet fijn dat ze je hadden laten gaan, daar schiet je ook niets mee op .rustig doen en tot horens.gr uit dordt xxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen