zondag 7 augustus 2011

ziekenhuis dag 36 deel 2 op IC

Gadverdamme, bah.

Ja hoor, het is weer zo ver, ik lig op de IC. Ik vind het zo'n onzin. Ik wilde echt niet. Heb tegen gesputterd maar het hielp niet. Mijn saturatie was met 15 liter 85 ja, oké, maar ik voelde me niet ziek!
IK WILDE NIET WEG!!
Maar ook mijn bloed was sleeeeeeeeecht. En dus had ik geen keus. Ik ging. Punt.

Nu lig ik er dus, wakker. Ze gaan me in principe niet in slaap maken. Ze proberen het met mijn masker. Als er op de afdeling iemand was geweest (of ik zelf) die die drukken van de beademing had kunnen verhogen was dit misschien niet nodig geweest. Dat was waarom ik de vorige keer niet terug mocht, ze moesten het eerst leren, maar het hoofd van de afdeling zegt dat het niet hoeft en dus weet niemand hoe hij werk. Dat is wat ze hier ook gaan proberen. De drukken verhogen en kijken of ik en mijn bloed daar beter van worden. Maar voorlopig zit ik hier al 2 uur en is er nog niks gebeurd. Ik wacht op een arterielijn. Heeeel fijn is dat, kijk er echt naar uit. Ben bang dat het weer ellende word. Gelukkig is het wel een aardige dokter. Ze gaat kijken met de echo in mijn lies. En ik hoop ZÓ dat het makkelijk gaat! Bbbrrrr, bah, we zien wel. Later meer, ik ga nog even door met balen, ademen en naar de klok kijken.........

3 opmerkingen:

  1. hmm, dat was niet de bedoeling. Veel sterkte en snel weer naar de afdeling!

    x Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoihoi,

    Wat een pech weer.....heel veel sterkte!!

    Liefs, Wanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He die Ils
    Jeetje jeetje,hou je taai he
    Kus van ons

    BeantwoordenVerwijderen