maandag 15 augustus 2011

Ziekenhuis dag 44

Maandag!

Hopelijk gaat er vandaag of in ieder geval deze week wat meer duidelijkheid komen. Voor nu een plan om mij beter te krijgen en hopelijk een datum of zo voor Groningen. Mijn eigen longarts ging deze week contact opnemen. Ik hoop dat we aan het eind van de week, of anders volgende week wat meer duidelijkheid hebben. Want tsja, eind September, dat kan de 20e zijn, maar ook de 30e. Daar ben ik wel benieuwd naar en het begint nu langzaamaan wel steeds wat meer te kriebelen. Het is best spannend. Probeer er nog maar niet te veel aan te denken; het loopt toch altijd anders dan je van te voren in je hoofd hebt.

Dus ja, ik hoop dat er vandaag veel gebeurd, maar ik verwacht niet te veel, kan het ook niet tegen vallen.

Verder zeiden ze gisteravond dat de kans groot is dat ik vandaag buren krijg. Bah, daar heb ik echt geen zin in. En geen energie EN geen lucht voor. Ik trek gewoon het gordijn dicht, dan maar niet sociaal. Heb geen lucht om van die beleefdheidspraatjes te houden over wat ik heb en wat de ander heeft en over hoe erg dat allemaal wel of niet is, waar ik woon hoe lang dat rijden is bla bla bla..... Daaaaag, ik hou dat kleine beetje lucht wat ik heb liever voor andere dingen. (wat ben ik eigenlijk gemeen he, misschien komt er wel een heel aardig iemand....)

Euhm... verder verwacht ik vandaag het pijnteam. De morfine prikjes zijn niet genoeg (meer) tegen de pijn in mijn rechterlong. Geen idee waarom. Waarschijnlijk gaan ze de pomp iets ophogen. Die heeft als bijwerking dat het ook spieren ontspant, dus wie weet scheelt dat ook iets. Ik heb er echt zo genoeg van. Continu die pijn in mijn long(en) en alle andere pijntjes die erbij komen, bah. Vergelijk het met kramp ik je kuit of zo. Als je daar kramp hebt en je gaat die spier oprekken doet dat pijn. Dat is wat er bij in principe nu al ruim een week 24 uur per dag in mijn longen aan de gang is. En het lijkt wel of mijn spieren er  maar niet aan toe willen geven. Dat ze verkrampt willen blijven, maar dat het ze steeds mee moeite kost. Zo iets. Naja, we gaan het allemaal zien en horen vandaag, morgen meer nieuwtjes (hopelijk!) ;-)

6 opmerkingen:

  1. Hey Ils
    Ja hoop met je mee dat je vandaag iets te horen krijgt....,succes en hou je taai he.
    Kus van ons

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ha Ilse, wat zal ik er over zeggen. Probeer te snappen hoe vervelend het is maar dat lukt natuurlijk nooit! We steunen je en ik kom gauw weer langs om de sleur eenbeetje te breken. Liefs van ons

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha meid, heftig allemaal weer...! k Hoop voor je dat drB nieuws voor je heeft, of zich iig op een lieve manier voor je inzet!
    Die neuskap is wel charmant :) geeft idd wel meer ruimte dan de kap. Jammer dat je hem zoveel nodig hebt en ook nog zoveel O2..kan me indenken dat je bijna liever hebt dat die crisis eens doorzet en je weer aan een opwaardse spiraal kunt werken! k Denk aan je!
    Dikke kus
    Jorine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow en ik krijg zojuist je helemaal persoonlijke kaart! Super lief! Dank je wel!! Ik ga gauw ook weer ns op zoek naar een leuke die jouw kant op kan komen ;-)
    Veel liefs nogmaals!
    Jorine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hallo daar ja ik kan zeggen geef mij het maar ook poosje , maar dat gaat jammer genoeg niet , verlies niet de moed he al kan ik dat wel begrijpen. je bent sterk en je kan het groetjes uit dordt xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. HoiIlse,
    Wat ontzettend vervelend en we kunnen je helemaal niet helpen of een beetje van je over nemen. Hou je taai en we denken aan je. Als het even kan probeer ik van de week langs te komen als je dat tenminste ziet zitten. Anders gewoon zeggen hoor.
    Sterkte maar weer.
    Groetjesd, A-M

    BeantwoordenVerwijderen