dinsdag 2 augustus 2011

Ziekenhuis dag 31

Haha, weet je wat ik gedaan heb? 1 Nachtje eraf gepraat! Haha, ja, ik ga nu als alles goed blijft gaan donderdagmiddag / avond naar huis in plaats van vrijdagochtend. Haha, dat scheelt weer he!? Het moet gewoon, ik moet naar huis. Alles gaat goed. Moet alleen het virus of wat dan ook de halve familie te pakken heeft mij wel met rust laten. Want ik heb -em inmiddels ook. Ja hoor, keelpijn, hoesten, dat is het begin. Maar hey, ik heb niet benauwd, dus ik kan best donderdag naar huis. Gisteren om de longfunctie gevraagd en wat bleek? 79%!!!!!!!! Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej! HET bewijs dat ik gewoon snel naar huis moet, toch?!
Kijk even hoeveel lucht ik heb! (die zwarte lijn is normaal)
Verder gisteren mijn picclijn toch maar vast laten hechten. Door de prednison kreeg ik onder de pleisters een soort blaren en als je dan die pleisters er af haalt trek je je velletje mee. En dat is niet zo lekker. Dus nu zit ie vast. Kan hij er zeker niet uit vallen en heb ik veel minder pleisters nodig! ;-)

Verder niet zo veel nieuws, gek he? Haha, tsja, ik maak gewoon niks mee hier! Nog 2 nachtjes..............

4 opmerkingen:

  1. Yessss!!! Super goed!!!
    Go girl!!

    En bij mij is het virus ook begonnen. Keelpijn, verstopte neus en mn oor doet pijn! haha

    En idd nog maar 2 nachtjes woehoe!!

    Liefs X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey die Ils
    Jippie nog 2 nachtjes,dat is te overzien....en dan die longfunctie,mooi man.
    Ben net thuis uit mijn werk,druk,druk,maar overleefd ha ha en weet je wat,nog 11 dagen deze maand en dan heb ik een maand vrij,maar dan moet er niemand ziek worden anders worden het er meer dan 11,maar positief denken werkt....zie je ook bij jou toch ha ha
    Trouwens hoop dat de familieziekte bij jou niet doorzet.
    Nou joh ik ga huisvrouwtje spelen,bel je nog,kom ik morgenmiddag langs als het kan.
    Kus van ons

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi,
    Nou super hoor. Aftellen maar. Die longfunctie is wel goed zeg. Nou slaap lekker en dan nog maar 1 nachtje.
    Groetjes, Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Ilse,

    Joepie.....cool.....fijn om te lezen dat het zo goed gaat en dat in zo'n korte tijd, toch......

    Nog 2 nachtjes en dan weer lekker genieten thuis.....

    Liefs, Wanda.

    BeantwoordenVerwijderen