dinsdag 16 augustus 2011

ziekenhuis dag 45

Jeeeeeej! Ik lig nog steeds alleen! Haha, echt zo lekker! ;-)

Gisteren jammer genoeg niet mijn eigen longarts gezien. De zaalarts had eigenlijk ook niet echte en plan. Ze willen vandaag een ct scan maken om te kijken of er geen embolieën bij mijn longen zitten of dat er misschien andere problemen in mijn longen te zien zijn. Tot die uitslag bekend is blijft het het oude liedje. Ik ben het er niet echt mee eens, maar veel verder dan dit kwamen we niet omdat ze simpelweg niet weten wat ze moeten doen en waarom ik niet op knap. Dus nu is het wachten op de scan, dan weer op de uitslag van de scan, woensdag is het GOD en dan is het al weer donderdag. Dus weer bijna een zinloze week voorbij. Want ik geloof niet dat er iets uit die scan gaat komen. Eerst moet ik zien dat ik zelf bij die scan kom. Volgens mij kan het helemaal niet, want ik moet heel mijn infuuspaal meenemen, de beademingsmachine met stroomkarretje (die hebben het TBT vandaag gebracht) en 100 flessen zuurstof of 1 grote. Dat gaat dus echt niet lukken. Dan moeten er echt 2 of 3 mensen mee lopen om de hele boel mee te rijden. Mijn infuuspaal begint trouwens aardig vol te raken. Er hangt nu een morfine pomp bij. Yep, het pijnteam is vandaag geweest. Dat vind ik wel fijn, nu kan ik zelf regelen wanneer ik pijnstilling wil. Morgen komen ze weer. Eigenlijk kan ik helemaal geen buren krijgen, want ik heb zoveel zooi rondom me staan dan ik vrijwel de hele kamer in beslag neem. Ook heb ik zo'n 10 stopcontacten nodig waar er geen 1 stekker van uit kan, dus ik heb een paar stopcontacten bij het buurbed geleend, haha! Moet je kijken wat er allemaal om me heen staat;


Dat moet dan dus allemaal mee naar die scan en dan nog die zuurstofflessen, want als hij op 15 staat gaan die wel snel leeg. Nou ja, we gaan het zien vandaag........Gisteren is er bloed afgenomen, als dat goed is kan vandaag misschien die AB eraf. Ik denk dat ik er zo weer aan zit met mijn longen hoe ze nu zijn, maar toch, het valt te proberen he! Zou ook wel even fijn zijn, hoeven ze 's nachts niet meer binnen te zijn om de AB aan te zetten! ;-)

2 opmerkingen:

  1. Mogge Ils
    Jammer dat er nog geen plan is en het lijkt wel wat op de IC bij jou op de kamer.Het schiet niet op he,jammer hoor.
    Ga vandaag maar eens de tuin doen,is echt hard nodig,eerst de voortuin,en als ik dan nog tijd en/of zin heb de achtertuin,nou joh hou je taai,hoop dat het allemaal lukt vandaag,en ja hoe je bij die scan moet komen is niet jou probleem hoor,succes,dikke kus van ons.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha meid,
    Ik ben benieuwd naar je verhalen als je idd voor de scan geweest bent...dat is vast een hele volksverhuizing en idd zoals liesbeth schrijft niet jouw probleem! Succes iig, k hoop voor je dat ze wat vinden waarom je niet opknapt, want dit is ook maar niks..k Leef enorm met je mee, denk veel aan je! k Zou wensen dat ik je wat van mijn lucht geven kon, we kunnen best samen delen, maar ja...Dan word ik wel meteen je buuf, zou gezellig zijn :) maar toch ook niet de bedoeling..;-)
    k vind trouwens dat je met al deze toeters en bellen recht hebt op een 1persoons...maarja, wie ben ik?!?! Fijn dat je nog alleen ligt, hopelijk blijft dat lang zo!
    Grote knuf,
    Jorine

    BeantwoordenVerwijderen