zaterdag 24 september 2011

Ziekenhuisdag 83

Alweer weekeind in zh land. Saaie dag vandaag. Ben lui, moe, heb nog helemaal niks gedaan, alleen ontbeten. Lig al zo'n 12 uur in bed maar heb nog steeds geen puf om op te staan. Maar dat ga ik zo toch maar doen. Aankleden en me ding doen, al moet ik nog even bedenken wat mijn 'ding' voor vandaag is, haha!! Morgen de tweede kweek inleveren. Van de kweek van donderdag weet ik big niks, word maandag denk ik en die van morgen dus woensdag. Hopelijk. Gek eigenlijk dat ik er zelf niks over kan zeggen of hij wel of niet weg is. Ik voel het niet. Raar idee hoor, dat er misschien wel een bact in hè leeft waar hè niks van merkt maar die je wel af en toe ziek kan maken. Donderdag vroeg ik aan me eigen dok wat er ging gebeuren als de kweken niet 'schoon' zijn. Veel verder dam de behandeling die ik al kreeg. Met ab iv, ab drank en ab vernevelen kwamen we (of eigenlijk zij, haha) niet. Maar dan langduriger. Het was nu een beetje aan de korte kant, maar we hadden geen keus. Anders moest Groningen al bij voorbaat uitgesteld worden terwijl dat misschien helemaal niet nodig is!.....
Naja, we gaan het zien..... Ga nu mezelf echt me bed uit schoppen, haha!

@ Victor; Leuk dat je mijn blog gevonden hebt!!

2 opmerkingen:

  1. Ha meid, hopelijk heb je een rustig maar toch gezellig weekend!! En is de kweek gewoon schoon, wie weet :)
    Liefs!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Ilse
    Ja ben ook zeer benieuwd naar de uitslag hoor...dan gaat het opschieten,nog een weekje.vanmiddag bij oma een bakkie doen verder rustig aan,Franz maandag weer werken,wat gaan die weken hard,hoop dat ze mij nog een weekje met rust laten,nou joh,hoop dat het weekend voor jou snel voorbij is,veel breien...hou je taai,horen elkaar,kus van ons

    BeantwoordenVerwijderen