maandag 26 september 2011

Ziekenhuis dag 85

En toen was het ineens weer maandag. Hopelijk krijg ik straks de uitslag van de kweek van donderdag. (nee Marcel, je had niks gemist) Als die goed is is het nog afwachten op de kweek van gisteren. Als die niet goed is dan is het vandaag al zeker dat het niet door gaat volgende week. Maar ik heb best goede hoop dat hij goed was, want ik neem aan dat als hij niet goed was ze het weekeind toch wel weer gestart waren met de ab behandeling? Of zouden ze gewoon helemaal niet gekeken hebben naar de uitslag? Nou ja, maakt niet uit, ik zal het straks wel horen.

Verder weinig nieuws, alles rustig. Nog wel. Als ik weg mag moet ik deze week ineens nog heel veel regelen, uitzoeken, inpakken en opruimen. Maar zolang er niks zeker is ga ik daar niet aan beginnen. Alleen moet ik even vragen of ze de xolair willen bestellen. Die moet ik deze week sowieso krijgen of ik nou weg ga of niet. Maar de vorige keer duurde het ook een week voordat hij er was, dus ik moet het niet vergeten te vragen straks.... Misschien kan ik het beter ergens opschrijven, haha! ;-) Vannacht een beetje een rot nacht gehad. Ik had behoorlijk last van de prednison, pijn in mijn benen en onrust in mijn lijf. Dus nu een beetje duffig haha! Nou ja, dan maar een keer een duffe dag. Ik kan me vermaken met mannetjes die aan de overkant over het dat heen en weer lopen. Zo zie ik ineens deuren en ingangen die ik nog niet eerder had ontdekt, haha!

4 opmerkingen:

  1. Hey Ilse
    Ben zo benieuwd naar de uitslag,hoop dat het goed is en dan op naar Groningen...en idd nog een hoop pakken en regelen,ook voor je ma,dus laat die uitslag maar gauw komen,ik ga vandaag huisvrouwtje spelen,Franz weer werken,zal wel tegen vallen...hou je taai,dikke kus

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nou meis daar ben ik eindelijk weer , misschien weet je ondertussen al wat of alles goed is .laten we maar hopen van wel . ben even niet op blog geweest was paar dagen weg met boot . was lekker weer gelukkig. verder hier alles rustig. ik wacht je blog af of je naar groningen gaat , voordat ik een afspraak gaat maken. gr van ons uit dordt. xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hey ilse,
    vandaag moet wel een heel spannende dag zijn voor je. ik hoop dat je zoveel mogelijk kalmte kan ervaren.
    imdiddels heb je waarschijnlijk wel de uitslag gehad, want ik schrijf dit om ongeveer 7 uur 's avonds.
    ik lees het morgen op je blog.
    groetjes, victor

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Ilse,
    Spannend allemaal voor je. Ik hoop dat je het nu maar gauw hoort. Wat duurt wachten lang he. Nou sterkte ermee en we wachten je blog van morgen af.
    Liefs, A-M

    BeantwoordenVerwijderen