donderdag 22 september 2011

Ziekenhuis dag 81

Vandaag de eerste kweek sinds de AB gestopt is!! Spannend!!....

Gisteren is de ketanest pomp weer gestart. Ze kwamen er giseren ineens achter dat afgelopen vrijdag de ketanest in pillen was afgesproken en dat hij dus eigenlijk niet gestopt had moeten worden. Daarbij hadden ze het ook nog eens op eigen beheer gezet! Dat terwijl dat ik dit medicijn nog NOOIT in pillen heb geslikt! Hoe dachten ze dan wel dat ik daar aan zou komen? Trouwens, ik WIST niet eens dat er pillen van bestonden, laat staan dat IK ze in moest nemen! Belachelijk toch? En dan duurt het nog 5 dagen voor ze daar achter komen ook!! Tsja..... zullen we maar zeggen....... slordigheidje van de afdeling!?...............Pppfff, verder weinig nieuws, alles verder hetzelfde. Ben moe, heb nergens zin in. De dagen vliegen voorbij, zelfs hier in het ziekenhuis. Ik hoop dat mijn eigen longarst vandaag langs komt, anders morgen. En vooral ook dat ze nieuws heeft. Eigenlijk weet ik niet eens zo goed wat voor nieuws ze zou moeten hebben, maar toch.... Het is nog steeds best vaag allemaal. We hebben een datum en dat is dan ook zo'n beetje alles. En zelfs die is onder voorbehoud....

2 opmerkingen:

  1. Hey Ilse
    ja denk eerst de kweken maar afwachten,hoop dat het beest echt weg is en je naar Groningen kan...ha ha wat een communicatie weer over die ketanest....de dombo,s,net samen boodschappen gedaan....ja samen,ha ha,Franz nu bezig met het aquarium,plantjes zijn net gebracht,straks ff naar intratuin voor planten,want het is nu allemaal erg wit hoor,de raambekleding is er nog niet dus nog steeds een kale boel,nou joh horen elkaar snel weer,kus van ons

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ilse,
    Het zoveelste slordigheids foutje.
    Hier kan je toch met je verstand niet bij.
    Nou hopen dat de uitslag er morgen is en vooral dat die goed is.
    Slaap lekker.
    A-M

    BeantwoordenVerwijderen