donderdag 29 september 2011

Ziekenhuis dag 88

Gisteren kon mijn dag niet meer stuk.

Mijn kweken negatief.......

En......

MIJN laarzen op de reclame!!

MIJN laarzen die ik al zo lang wilde en die helemaal speciaal voor mij ontworpen en gemaakt waren. MIJN laarzen die ik zelfs al kwijlend gepast had en die zo heerlijk zaten. Mijn laarzen...... maar  die ik toch echt te duur vond zijn nu voor de helft minder, WOW! Dit is dus MIJN kans om MIJN laarzen te scoren die ik uiteraard heel hard nodig heb, want ik heb écht he-le-maal niks meer om aan te doen van de winter........

Dus ik vanmorgen met mijn duffe hoofd om half 8 zonder echte zin om te 'shoppen' op naar die site. En lángzaam dat ie was. Ben ik na ruim anderhalf uur ein-de-lijk waar ik zijn moet, namelijk bij de kassa... Zegt -ie"het is nu te druk op de site, daarom hebben we een portier ingesteld, probeer het over 10 minuten nog eens". Kon ik dus 10 minuten wachten om vervolgens weer helemaal opnieuw te beginnen. Ja, daaaaaaaaaaag, hou die laarzen dan lekker! En ik snap niet. NIET, dat 'gewone', gezonde mensen 's morgens om half 8 massaal op die site gaan zitten. GA WEG!! Laat die site open voor anderen (lees voor mij) die normaal om half 8 voor de winkel zouden liggen maar die dat nu niet kunnen en dus om half 8 proberen iets te bestellen wat ze al een tijdje willen en wat dan vervolgens niet lukt omdat JIJ die site bezet zit te houden!! GA-ER-AF!

Haha, naja, dat was mijn ochtend dus tot nu toe. Gisteren nog even snel mijn eigen longarts gezien. Er was opeens paniek in Groningen omdat ze mij 's nachts aan de 'non-invasieve' hadden. Eeeuuuhhhmmmm 'de beademing'. Ah, TING! Dat begrijp ik ook. Dus dat is een probleem, waarom? Blijkt dus dat je daarmee in Groningen op de IC MOET. Als ik niet zonder kon kon de behandeling alsnog niet doorgaan. Of ik dacht dat ik helemaal zonder zou kunnen. Naja, dat gaat wel lukken. Natuurlijk kan dat, ik heb het jaren zonder gedaan. Heb je alleen kans dat ik wel benauwder ga worden of een crisis ga krijgen. Zit ik allebei natuurlijk totaal niet op te wachten, maar goed. Het zijn nog maar 4 nachtjes, dan ben ik daar, dus dat houden we wel vol. Best een raar idee. Er komt geen 2e donderdag meer hier. Iedere dag is nu de laatste dag van die week hier. Bij alles wat ik doe of zie vraag ik me als vanzelf af waar ik dan ben. Zo zag ik gisteravond reclame voor een nieuw tv programma op tv, vanaf maandag, Ik dacht héy, dat ziet er best leuk uit, even onthouden, het is zo maandag. En gelijk daar achter aan, oh, maar dan ben ik in Groningen! Ik hoop ZO dat ze wat aan de internetverbinding gedaan hebben! Want die was daar echt super slecht! En het bereik van mijn digitenne op mijn laptop ook. Ik hoop dat die dingen deze keer beter gaan...... We gaan het zien!..........

2 opmerkingen:

  1. zal wel een meidending zijn, die laarzen.
    heb je het later nog geprobeerd?

    je hobbelt dus ook weer lekker over de gang nu zeker? lekker om je wereld weer even wat groter te zien worden.
    ik wil nog wel even gedag komen zeggen voor je gaat. ik neem morgen wel even contact op.
    groetjes, victor

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat is gel*l hoor, dat je in Groningen met de non-invasieve beademing op de IC moet.
    Heb er echt meerdere keren gewoon mee op de afdeling gelegen. Dus dat zal echt wel los lopen als je het daar nodig zou hebben

    BeantwoordenVerwijderen