donderdag 1 september 2011

Ziekenhuis dag 61

Aaaahhhhhhhhh....................

Oeoeoeoeoeoeoeoehhhhhhhhhh..........

Bah........

HU?!

SHIT!

Maar hé?!

Nou ja!

Ooohhw, dat gaat niet..........

Zo werd ik vanmorgen ongeveer wakker.

Ik werd wakker en zag dat het al licht was. (bah) Toen keek ik op de klok en zag dat het al na 8 uur was (SHIT!) En dat mijn ontbijt er al stond (Maar hé?!) Ik had ze helemaal niet horen binnenkomen terwijl ik normaal gelijk wakker word zodra de deur open gaat! (nou ja!) Toen ging ik zitten om de telefoon te pakken (ik bel 's morgens altijd even naar huis) werd ik overvallen door een vlaag van duizelingen en misselijkheid (oohhw, dat gaat niet)

Zo gek, meestal word ik rond 7 uur wel 10 keer wakker maar nu dus niet. Toen heb ik mijn inmiddels bijna koude thee opgedronken en ben weer in slaap gevallen tot nu eigenlijk. En ik ben nog steeds moe. Echt niet normaal. Gistermiddag geslapen van 3 tot 5, toen om half 10 gisteravond maar weer gaan slapen tot vanmorgen en nog niet uitgerust. Ik begin er nu wel genoeg van te krijgen hoor. Aan de ene kant is het wel lekker, maar aan de andere kant ook niet. Ik wil gewoon mijn dingetjes doen overdag. Niet dat dat nou zo veel is, maar toch. Mijn laptop staat vol met programma's die ik nog moet kijken, iedere avond denk ik, ach ik ga slapen, kijk het programma morgen wel terug op internet. Om de volgende dag ook weer bijna heel de dag te slapen. Als ik alles nog wil kijken wat ik in de planning had heb ik voor 2 weken tv, haha! Nou ja, we zien wel, ik zou het wel nodig hebben of zo....

Verder weinig nieuwtjes. Gisteren geen dokter gezien en dus weinig gedaan. Zal vandaag wel horen wat er gisteren besproken is. Zal wel niet zo veel bijzonders zijn, anders waren ze gisteren wel langs gekomen. Nou, ik ga maar even omkleden en zo voordat ze komen, dat word nu toch wel de hoogste tijd!

2 opmerkingen:

  1. He schone slaapster
    ja je zal het echt wel nodig hebben die slaap,of misschien moest je nog inhalen...net een jas voor oma wezen kopen,had er 2 meegenomen,kon ze kijken welke er leuker was,Franz nog steeds met dat aqurium bezig,ik maar aan het tutten,kan geen kant op,alles van zijn plek,nou joh hoop dat ze wat nieuws brengen vandaag,zie je vanavond
    kus van ons

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey vriendin,

    Slaap je dan ook even voor mij??? Ben ook zo moe....
    Hoop je snel te zien!

    Dikke kus Jessica

    BeantwoordenVerwijderen