dinsdag 6 september 2011

ziekenhuis dag 65

Gisteravond alweer om kwart over 9 gaan slapen tot van morgen half 10, haha, dus dat is nog eens wat ze noemen een goede nacht he! Komt vast door mijn bezoek, die nam een broodje mee van de turk, hhhhmmmmm, dus gegeten tot ik bijna ontplofte. Ik zat ZO vol, haha! En ja, dan is het wel errug lekker om met een volle buik te gaan slapen he!? Heel gezond ook, hihi, de diëtiste is vast trots op me! Ach, pech, ze komt toch niet meer, ze heeft het vast opgegeven, haha!


Verder alles rustigjes. Vanmorgen weer bloed afgenomen voor ontstekingswaardes. Gisteren hadden ze dat ook al gedaan maar daar heb ik niks meer van terug gehoord, dus ik weet niet of dat goed was of niet. Zal ik straks eens vragen en gelijk wat nu eigenlijk het plan is. Ik ben nog steeds niet lekker, vanmorgen wakker geworden met enorme keelpijn en opgezette klieren. Verder alles nog hetzelfde als gisteren, niks ook maar een klein beetje beter, dus het schiet niet bepaald op. Ik ben benieuwd of ze er vandaag iets aan gaan doen. Mijn andere zaalarts die nu op vakantie is was denk ik gisteren al AB begonnen. De artsen die er nu zijn zijn meer van het afwachten, aankijken en 'meer kunnen we niet doen'genre. Daar hou ik niet zo van. Als ik niet lekker ben wil ik dat daar zo snel mogelijk wat aan gedaan word omdat ik er inmiddels niet meer in geloof dat het ook wel vanzelf over kan gaan. Maar ja, weinig aan te doen, we zullen het wel horen strakkies......
Vanmorgen nog even gelachen om de schoonmaakster. Die was een tijdje weg geweest en kende mij nog van de andere kamer. Die kwam hier binnen met:
Goeiemorguuuuuuuuuuuu, zo jij mooie húís!!!
Isse mooi hier he! Almal kaartjeeeeeeeeeeessss.......
Jaaaaaaa, iesse beter he 1 persoonkamer
-en toen ze klaar was-
Faine daag liefie!! haha, dat is best schattig he!

4 opmerkingen:

  1. HOi Ilse,
    Hopen dat ze straks toch maar met die AB gaan starten dan knap je misschien een beetje op. Ga nu boterhammen smeren voor de jongens ze moeten zo weer terug naar school.
    Groetjes, A-M

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey die Ils
    Schiet allemaal niet op he,jammer hoor,hoop dat er gauw wat gebeurt....hier is het een zooitje,alles van de plek en van de muur,schilders kunnen komen hoor....vanmorgen nieuwe raambekleding wezen uitzoeken,zo klaar hoor,ga ff boodschapjes doen,nou joh hou je taai,zie je morgen,kus van ons

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heey meis,
    daar was ik weer.
    Inmiddels nog steeds niks gehoord over groningen?
    Wel beter dat alles en iedereen weer terug is om dingen voor je te gaan regelen.
    Ik hoop dat je nu dan ook snel op gaat knappen.
    Ik schrijf je snel en me nieuwe inspiratie schiet ook al aardig op :D.

    dikke kus Iloon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wow meid, wat een zeer toepasselijke spreuk...!! denk dat 'niets doen' in dat kader ook gelijk staat aan 'wegsturen', denk je niet?
    Beterschap en sterkte en schattig van die schoonmaakster, t is idd een leuk huis dat je hebt, ook lekker vol :) maar super gezellig met ál die kaartjes, als k puf heb komt er gauw weer een bij!
    xxx
    Jorine

    BeantwoordenVerwijderen