vrijdag 9 september 2011

ziekenhuis dag 68

Alweer een week voorbij. Een week waarin eigenlijk niet zo veel is gebeurd. Ik heb vooral geslapen heel de week, haha! Vanmiddag komt denk ik mijn eigen longarts. Ik hoop dat zij wat meer nieuws heeft, maar ik reken er maar niet op, dan kan het ook niet tegen vallen. Gisteren was op eens internet verdwenen, dus dat was extra saai en een extra reden om nog maar eens een dutje te gaan doen, hahahaha!! Vandaag doet hij het weer met horten en stoten. Mijn blogsite doet het wel, hotmail niet, echt stom. Nou ja, komt misschien nog wel in de loop van de dag.

Verder heb ik niet zo te melden. Gisteren niks bijzonders gebeurd of gedaan. De schimmel in mijn mond en keel zit nog steeds behoorlijk te vervelen. Ik had gisteren al een anti-schimmelpil van mezelf ingenomen toen ik er ook nog 1 van hier kreeg. Toen heb ik die ook maar ingenomen, had ik de dubbele dosis, hihi, ik dacht hoe sneller het over is hoe beter. (ik heb wel vaker een hogere dosis gehad hoor dus ik wist dat het geen kwaad kon) En ik hoopte dat het na een nachtje inwerken wel het en en ander weg had gewerkt, maar dat viel tegen. Mijn tong ziet er uit als een grote paddenstoel, geel met roden stippen. Haha, die rode stippen is natuurlijk goed, al dat gele moet weg. Naja, ik zie in ieder geval al stippen, gisteren was dat niet. Mwahahaaaaa, wat een praatje he, zo op de vroege vrijdagochtend, hihi, lekker hoor! Ooohh, en ik heb het k-k-koud zeg!! Ik zit hier met de verwarming aan, 4 lagen kleding onder 2 dekbedden en een fleece deken en nog heb ik het k-k-koud!!! Gisteren kwam ik er ineens achter dat ik mijn schoenen, die ik 2 jaar geleden nieuw had gekocht voor de zomer van 2010 maar toen niet gedragen had omdat ik heel de zomer hier lag, ook deze zomer niet aangeraakt heb. En dat terwijl ik me nog zo had voorgenomen om ze dit jaar minimaal een paar keer aan te doen! :-( Nu heb ik dus tig paar 'oude-nieuwe schoenen die ik nog steeds leuk vind en nog nooit gedragen heb, maar die ik ook al weer oud vind omdat er ondertussen alweer zoveel andere leuke nieuwe schoenen zijn. Haha, ik wacht denk ik maar gewoon nu met nieuwe schoenen kopen tot ik zeker weet dat ik ze kan gaan dragen en dan komen die 'oude-nieuwe' ook vanzelf uit de kast, want die vind ik ook nog steeds wel errug leuk.....Och och wat een wereldproblemen toch he, als je zo in ziekenhuisland leeft...

1 opmerking:

  1. Hey Ilse
    Ha ha ben benieuwd naar je paddestoel,maar hoop dat het gauw over is.Met die schoenen hoef je niet in je maag te zitten hoor whaa....we hebben dezelfde maat, ik hoop dat je over een tijdje elke dag nieuwe schoenen aan kan doen....zo van...welke zal ik vandaag eens aantrekken,dat zou toch mooi zijn he.Vandaag gaan we proberen het huis weer aan te kleden,hoop dat het in een dagje gepiept is want ik heb er nu wel genoeg van,van die zooi in huis.nou joh ik duim voor goed nieuws vandaag.
    Kus van ons

    BeantwoordenVerwijderen