dinsdag 27 september 2011

Ziekenhuis dag 86

Gisteren dacht ik dat er wel nieuws zou zijn over de kweek. Dacht ja. Niet dus. Hij is tot nu toe negatief zeiden ze, maar om hem echt definitief negatief te verklaren was meer tijd nodig. Nog meer! Dus ik zei dat ik toch op zijn laatst donderdag wel wil weten of de kweek van zondag negatief was of niet en dus of ik nou weg kan maandag of niet... Ik ben benieuwd, ga er vandaag maar weer om vragen. Net als om de xolair. Heb ík er gisteren netjes om gevraagd, vergeet de arts het voor te schrijven! Mooi is dat! Dan begint het bij mij gelijk te kriebelen hè.... De vorige keer duurde het ook een week voordat hij er was. Omdat de apotheek hem niet op voorraad had. Nu MOET ik hem gewoon deze week nog krijgen. Ze zien me aankomen in Groningen! 'Ja hallo, ja ik ben er net maar ik wil graag gelijk een xolair injectie en dan wel zo snel mogelijk want dat had vorige week al gemoeten maar het was in het EMC niet op tijd te leveren, dus als u een beetje op zou willen schieten, graag'. Haha, ik denk niet dat ze dat leuk vinden dus laten we dat maar niet doen hè?!


Vannacht, of eigenlijk vanmorgen had ik een beetje ruzie met de nachtdienst. We hadden mijn infusen gisteravond zo opgehangen dat ze ongeveer tegelijk leeg waren. Dan hoefde ik maar 1 keer wakker te worden. Dus zo gezegd, zo gedaan. Het ene infuus piepte om kwart over 5. Toen zat er in mijn spuit nog zo'n 3 à 4 cc. (hij loopt 7cc per uur) dus ik vroeg of ze die ook gelijk wilde omwisselen. Wilde ze niet, was zonde. Nou ja! Ttsss, kom op zeg!! Alsof er hier zo zuinig gedaan word met alles!! Maar nee, het ging niet gebeuren, ze kwam om 6 uur wel terug. Tsja, en toen piepte hij toch om 10 over half 6 alwéér.... Dat is niet zo raar hè?! Ggggrrrr!! Af en toe!....


Verder weinig nieuwtjes. Ik ben 'druk' met mijn nieuwe hobby; breien! Erg hè?! Maar ik vind het echt leuk!! Geen gewone wol hoor, van die wol met bolletjes er aan, glitter draad erdoor of gaten erin.... Kan ik super leuke sjaaltjes van maken!! Dus als jullie komen en iets mee willen nemen, maar je weet niet wat..... WOL!! Haha! Maar geen gewone recht toe recht aan hé, wel een beetje speciale of bijzondere, haha!! Kan ik mooi meenemen naar Groningen, heb ik daar ook wat te doen! ;-)

Kijk, zo iets word het, best leuk, toch?

4 opmerkingen:

  1. Wat balen dat je nog niks weet eigenlijk! Hopelijk komt die uitslag snel, dan weet jij ook waar je aan toe bent!
    En wat leuk dat je aan het breien bent! :) Klinkt echt super leuk!

    Trek die dokter straks maar eens flink aan zn oren haha!

    Liefs X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Ils
    Jeetje hoop dat ze echt met die uitslag komen,het gaat nu wel opschieten.ha ha leuk die sjaaltjes,straks een kast vol sjaaltjes.gisteravond Gerrit naar de arts gebracht,was al een paar dagen niet lekker,kon het niet aanzien dat hij zo ziek was....moest blijven,obstipatie,zat helemaal vol,kan hem straks om 12.00 halen(interesant he),nou joh breise vandaag,vanavond gaan we naar het erasmus daar gaat het niet goed,als het kan wippen we ff langs,maar dan sms ik eerst of het druk is,horen elkaar nog,kus van ons

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geen bericht goed bericgt zullen we maar zeggen toch? mooi hoor die breiwerken. Kan je verkopen op braderiën etc. Groet, Marcel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, ja breien is leuk!!!!!!!! Doe het niet zo vaak maar soms ook en ik vind t ook cool én draag graag shawls.
    O wat lomp van dat infuus zeg....daar word je echt gek van! De mijne is er trouwens sinds net af, dus dat is weer lekker vrij :)
    Hopelijk schiet de Xolair ook op, want ze zien je idd aankomen in Gr, hopelijk kan het doorgaan wat kweken betreft!! Ik gun het je!
    Dikke kus van je zkh-zuster maar dan aan de andere kant van de stad :)

    BeantwoordenVerwijderen