zaterdag 10 september 2011

Ziekenhuis dag 69

Gisteren had langverwachte bezoekje gehad van mijn eigen longarts. Ik word op 3 Oktober in Groningen verwacht en 6 Oktober krijg ik als alles goed gaat de eerste behandeling. Het worden 3 sessies met tussenpauze van 3 weken. Dat is eigenlijk het enige nieuws. De rest is steeds een ander verhaal. Eerst zou in de tussen liggende 3 weken daar veel op de IC liggen en nu zei ze dat als ik heel goed zou reageren ik tussendoor misschien wel terug zou komen naar Rotterdam. Dan denk ik ook; Ja, wat IS het nou!? Maar ik denk niet echt dat daar duidelijkheid over gaat komen voor die tijd. Het zal denk ik pas duidelijk worden als ik de eerste behandeling gehad heb en als het duidelijk is hoe ik daarop reageer. Verder is de AB weer gestart. Wilde de zaalarts dat 's morgens nog niet omdat ik er nu niet ziek van ben en ze geen resistentie voor ook de laatste AB in de hand willen werken. Zij wilde het wel omdat ze bang is dan Groningen me anders niet over neemt. Ze heeft het ook nog niet besproken. Dat doet ze pas eind September als ze de bact echt niet weg zouden krijgen. Dus eigenlijk heb ik wel een datum maar kan het nog steeds alle kanten op gaan. Nou ja, we zien wel. Het is iedere keer anders, dus ik wacht het maar af. Heb toch geen zin, energie en lucht om iets anders te doen.....

3 opmerkingen:

  1. He Ilse
    Nou het wordt er allemaal niet echt duidelijker op he,jammer hoor en flink balen,nu eerst maar hopen dat die bacterie verdwijnt en je wat opknapt.Gisteren alles weer opgehangen,moeten nog wat kleine dingen gedaan worden en hopelijk komen ze gauw met de nieuwe luxaflex,want ik voel me nu wel erg bekeken.hou je taai,horen elkaar.kus van ons

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha meid, je weet in ieder geval iets, maar t blijft allemaal lekker vaag...Jammer hoor! k Hoop voor je dat t gewoon doorgaat de 3e én dat je goed reageert (maar dat je niet steeds even op en neer naar Rdam hoeft, je blijft zelf denk ik ook liever in t UMCG...) k Hoop gewoon voor je dat t goed gaat, dat t allemaal volgens plan gaat verlopen en dat je dus een eind op kan gaan knappen, dat is wat ik je gun!!
    Dank voor je mail! Reactie volgt nog :-)
    Dikke kus en fijne dag,
    xxx
    Jorine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ilse,
    Het was gezellig vanavond. Ik heb nog even naar de plaats van het Erasmus gekeken van de ziekenhuis top 100 maar het staat op de 16de plaats en Groningen op de 88ste plaats. Jouw afdeling telt denk ik niet mee anders waren ze vast niet zo hoog geeindigd. Nou slaap lekker.
    Liefs, A-M

    BeantwoordenVerwijderen