vrijdag 2 september 2011

Ziekenhuis dag 62

Gisteren bezoek gehad van een collega van me moeder, samen met haar dochter en kleindochters. De kleinste was 4 maanden, echt zo schattig!! Nu weet ik weer waarom ik ook al weer SPW had gedaan. Baby's en ik is gewoon een goeie combi, kijk es hoe leuk!

Verder gisteren een hechting vervangen. Die ene, de oude zeg maar zat een stuk hoger en trok daardoor aan mijn huid. Het deed geen pijn maar mijn huid ging er behoorlijk door irriteren en een beetje ontsteken, dus nu zit hij netjes recht vast en heel stevig, met aan allebei de kanten stevig hechtdraad. Dat betekende ook een dikke naald, kijk:

Bah, maar ja, even op je tanden bijten. Ik heb er nu geen last meer van en hij zit goed vast, dus dat ik wel een fijn idee.

Vandaag is de laatste dag AB en de magnesium is ook gestopt.. Op zich wel fijn dat de AB gestopt is, misschien scheelt dat wel voor het misselijke en het 'algemeen niet lekker zijn' gevoel; maar ik vraag me erg af of het wel een goed plan is. Ik voel me nog lamlendig, erg moe, mijn long voelt nog niet goed en doet soms nog pijn.... Dan kan de foto wel goed zijn en mijn bloed verbeteren..... Ik voel me niet beter, minder benauwd wel, maar nog steeds hoesten, groenig slijm etc. Wel heel weinig, ik krijg het er bijna niet uit. Ik moet nog steeds een kweek in leveren dus ze hebben niet kunnen testen of de bact wel of niet weg is. En dan te bedenken dat hij resistent is...... Ik vraag me af of een week AB genoeg is, maar goed, we gaan het zien. Ik hoop natuurlijk van wel. Als ik nu opnieuw ziek word komt Groningen en vooral het nog even naar huis gaan voor die tijd wel een beetje in gevaar ben ik bang. Maar ja, ik wil hoe dan ook nog even naar huis. Al is het maar een halve dag, een middagje of zo. IK.MOET.EVEN.NAAR.HUIS.  Dus ik ga gewoon heel hard duimen dat het allemaal goed gaat en dat ik op ga knappen. Dat zou ideaal zijn, een mooie timing, nog een week of 3 / 4 om wat sterker te worden..... Naja, we zien wel...

3 opmerkingen:

  1. He Ils
    Ja ik duim heel hard met je mee dat je nog ff naar huis kan...vandaag heel veel boodschappen doen ha ha,misschien ook nog ff op pad voor lampen,ben benieuwd hoe je ma en Trudie hier morgenochtend aan de gang gaan,oh wat zeg ik nou...ha ha nou joh hou je taai,horen elkaar,kus van ons

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach, wat enorm schattig (die baby,niet de hechtdraad :-)). Heerlijk zulk bezoek, daar kikker je echt van op!!!!
    Idd beetje de vraag of het slim is van de AB...maarja, je weet hoe ze zijn he?!? fijn zo min mogelijk meds, maar te weinig is vaak ook geen goed plan. Ik duim heel hard voor je mee dat je nog ff naar huis kan, kan me indenken dat je daar behoefte aan hebt!! En laat daarna Groningen maar gauw komen!!
    Dank voor je lieve mail, ga zeker nog antwoorden. Voorlopig houd ik iig voor mezelf ook enorm m'n hart vast..m'n gevoel zegt dat ik dit niet ga redden, maar mijn wil wil het perse, dus ik geef de pred nog 1 dagje..anders wordt t morgen een ritje denk ik..Ach, hoop houden maar :) anders kom ik je gezelschap houden hoor, maar niet op jouw kamer, want jij mag mijn virus niet hebben uiteraard :)
    Nou meid, fijne dag, opknapse!!
    Liefs
    PS t is helemaal gelukt met m'n nieuwe phone en hij is cool vind ik. voor t eerst een touchscreen (ja ik loop altijd beetje achter wat dat soort dingen betreft :) dus ik moet wel een beetje wennen :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ilse,
    Echt leuk hé die kleine mensjes. Ik ben er ook gek op. Nou we duimen voor je dat je toch nog even naar huis kan. Dat zou wel erg lekekr zijn.
    Slaap lekker.
    Groetjes, A-M

    BeantwoordenVerwijderen