maandag 19 september 2011

Ziekenhuis dag 78

Zo, daar ben ik weer. Gisterochtend kwam inderdaad mijn eigen longarts even langs. Jammer genoeg had die eigenlijk niks te vertellen... Het is echt de kweken afwachten van de komende week. Best een gek idee, als alles gaat zoals gepland zit ik over 2 weken om deze tijd te wachten om weg te gaan.... Ik hoop echt dat het lukt!

Verder weinig nieuws. Gisteren rustig dagje gehad, niks bijzonder gedaan, beetje gefietst en vannacht aardig geslapen. Kon beter, maar ik héb in ieder geval geslapen, haha! Ooohhh, en ik hen spierpijn!! Komt denk ik van het lopen van zaterdag, haha, mijn benen zijn dat niet meer gewend... En dan moeten ze nog fietsen ook! Dat vinden ze niet leuk, haha, maar ze wennen er maar aan!

Vandaag zal wel hetzelfde worden als gisteren. Straks de artsen de de fysio en daarna maar wachten tot morgen, haha! Beetje tv kijken en fietsen! ;-)

3 opmerkingen:

  1. Ha Ilse, lekker dat je even thuis bent geweest en dat het een beetje rustig is. Lekker genoten? Op naar Groningen. Die beestjes zullen nu toch wel dood zijn? Groet, Marcel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Ilse
    Ja spierpijn is niet raar,je benen zijn niet meer gewend om te lopen....vandaag maar weer een stukje fietsen dan.ik ga vandaag een beetje huisvrouwtje spelen,hoop wel dat van de week de kweken goed zijn.nou joh hou je taai,kus van ons

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He lekker hoor even thuis geweest, jammer dat ik je niet gezien heb. Had ik je op de foto kunnen zetten met toy toy hihi. Heb wel een foto met bram, best leuk geworden, maar hij was wel een beetje erg bang.
    zielig he.
    Goed van je dat je zo probeert conditie op te bouwen. Ben trots op je :).
    Heb vrijdag studiedag, dus ik moet 5 dagen werken, daar baal ik echt super erg van, maar ja ik ben verplicht. Komt goed.
    Ik sms vanaaf even de dagen dat ik vroeg heb kan ik dan een keer s'avonds langs komen???

    succes en een dikke kus Iloon

    BeantwoordenVerwijderen