woensdag 21 september 2011

Ziekenhuis dag 80

Daar ben ik weer! Toch nog in de ochtend, haha, het koste wat moeite om wakker te worden, maar het is me gelukt hoor!


Ik heb eigenlijk weinig nieuws. Er is niks gebeurd. Gisteren een rustig dagje zoals er zo veel zijn eigenlijk. Niks bijzonders, een dokter die geen nieuws had.... Vandaag GOD, misschien komt daar nog iets uit, maar ik verwacht het niet. Gisteravond was de laatste AB door het infuus. Ook de extra ab in een drankje en de vernevelingen waren gisteren voor het laatst. Moet je trouwens eens kijken wat een mooie kleurencombi ik iedere ochtend naar binnen werk!


Morgen willen ze de eerste kweek, en dan zondag de 2e... Ik hoop echt dat ze allebei goed zijn. Jammer dat ik er zelf helemaal niks van voel of die bact er wel of niet is. Dus ik kan er niks van zeggen. Afwachten maar.....

1 opmerking:

  1. Hoi,
    Ik ben wel laat en jij slaapt waarschijnlijk al maar ik hoop ontzettend dat de kweek goed is. Ik duim voor je.
    Slaap lekker.
    Groetjes, A-M

    BeantwoordenVerwijderen