vrijdag 30 september 2011

ziekenhuis dag 89

Gisteren een rustig dagje gehad. Of nou ja rustig, bezig geweest met allerlei dingetjes uit te zoeken en op te ruimen. Wat heb je dan ineens een hoop rotzooi zeg! Jeetje, dan kom je er achter dat je toch wel overal wel iets hebt liggen, haha!

Gisteren was mijn eigen longarts er nog even. Maandag ga ik in princiepe rond 9 uur hier weg met gewone ambulance. Ik denk dat het wel wat later word maar goed, ik zorg dat ik gewoon op tijd klaar ben. Ben ik ieder geval klaar als ze komen. Verder houden ze mijn kamer die ik nu hier heb voor mij. Dus dat scheelt me wel heel veel werk!! Ik kan gewoon mijn kaarten en alles laten hangen. En als ik dus terug kom ben ik er zeker van dat lekker mijn eigen kamertje nog heb! In princie is het wel de bedoeling dat ik als het goed gaat ik terug kom hier naar Rotterdam. Aan de ene kant is dat natuurlijk super fijn! Aan de andere kant is het wel een heen en weer gerij. Maar misschien mag ik in groningen ook wel mijn kamer houden. Dan laat ik lekker ook veel spullen daar, haha, dat zou echt handig zijn, maar ik weet niet of dat plan wel door gaat.

De afgelopen dagen hebben heel veel mensen gebelt, gemailt en smst om langs te komen. Dat vind ik echt leuk, waardeer ik heel erg. en vind ik hartstikke lief. Maar ik zit vanaf vandaag de komende dagen echt helemaal VOL. Daardoor heb ik tegen verschillen mensen NEE of LATER moeten zeggen. As ik tussendoor terug kom kunnen jullie dan op bezoek komen. maar deze dagen zijn sowieso al erg druk, spannend en raar. Dan heb ik het liefst alleen de mensen op bezoek die het dichts bij me staan. Zondagavond wil ik ECHT ABSOLUUT VRIJ HOUDEN. Dan moeten echt de laatste praktische dingen geregeld en ingepakt worden, dus ik hoop dat iedereen begrijp en respecteerd dat ik dan gewoon even alleen met mijn moeder wil zijn. Sorry voor iedereen die niet meer hebben kunnen komen, maar nogmaals, als ik tussendoor terug kom en het gaat redelijk valt er wellicht iets af te spreken. Ik wil zondagavond vroeg gaan slapen want ik moet maandagochtend ook erg vroeg op. Dit is de laatste ochtend dat ik rustig mijn ding kan doen. Straks trap mijn ZH-friend de op-bezoek-komen-voor-Groningen- bezoektour af. Gezellig hoor, maar ook vermoeien, dus ik zal de komende (nog maar 3!) nachtjes heerlijk slapen! Ook iedereen die me heeft gemailt bedankt daar voor! Ik probeer ze allemaal nog een keer te beantwoorden, maar ik weet niet of en wanneer dat lukt. Maar in ieder geval heb ik ze wel allemaal gelezen ik vind het hartstikke leuk hoor, mail! (vooral lange, haha, Sam, het word steeds beter!) ;-)

Gisteren wat al wat eerste nieuwe voorraad wol gekregen. Die gaan uiteraard ook mee op reis. Haha, buiten 27 graden en ik zit wollen sjaals te breien, handig!!

@ Anoniem; Als jij zo goed weet wat er in het UMCG allemaal wel en niet mag kom dat dan even aan mijn longarts uitleggen.... Kan je haar gelijk vertellen dat ze uit haar nek 'l*lt......

2 opmerkingen:

  1. Hoi Ilse, het laatste weekend in Rotterdam! Dat is zeker een rare gedachte. Je kijkt er al een tijd naar uit maar toch is het spannend nu het zo dichtbij komt. Je hebt gelijk dat je ook tijd voor jullie zelf neemt. Dat is ook heel belangrijk. Van ons allemaal heel veel sterkte, we hopen op een geslaagde behandeling. En als je je adres weet, dan willen we dat graag weten.
    Veel liefs en groetjes, Marita.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hey ilse,
    hele begrijpelijke uitleg. goed gedaan, je grenzen aangeven!
    ik blijf je volgen op je blog en kom je gezellig tussendoor opzoeken (op afspraak natuurlijk!)hier in dijkzigt. een fijn weekend alvast.
    groetjes, victor

    BeantwoordenVerwijderen