donderdag 15 september 2011

Ziekenhuis dag 74

Gisteren was het woensdag en dus was het ook weer GOD. En hoewel ik er niks van verwacht had hadden ze zomaar ineens een plan voor me bedacht. We gaan de bact van alle kanten 'aanvallen'. Yep, dus nu krijg ik niet alleen ab in het infuus, en als pil, maar ook als drankje (ander soort ab) en als verneveling. Morgenavond is de laatste ab door het infuus en word en maandag een kweek van mij verwacht en donderdag weer. Als die allebei schoon zijn is het goed, dan kan ik 3 Oktober zonder problemen vertrekken. Als dat niet zo is weet ik het eigenlijk niet. Geen idee wat ze dan gaan doen. Waarschijnlijk de behandeling opnieuw starten en met Groningen overleggen of zo. Maar goed, dat zien we wel. Best een gek idee, het gaat nu wel snel, het is al over 2,5 week. Als volgende week alle uitslagen goed zijn is het nog maar ruim een week voor ik vertrek. En dus moet ik toch echt wel een beetje haast gaan maken met mijn 'ik wil nog even naar huis'plan. Of nee, ik wil niet, ik MOET nog even naar huis, haha! Al is het maar 1 dagje, of zelfs 1 middagje, een paar uurtjes, dat moet te regelen zijn, toch? Vind ik wel, haha! Ik wacht eerst wel even netjes alle uitslagen af en dan kan ik het misschien proberen voor volgend weekeind of zo. Even kijken hoe het gaat en hoe ik me dan voel. Haha, je kan bij mij toch niks plannen, nog geen dag van te voren, laat staan 1,5 week!

Verder geen nieuws, alles rustigjes zijn gangetje. Geen crisis meer, nog wel een mooie blauwe arm, maar mijn pink en hand worden beter. Misschien heeft die blauwe plek ook wel een beetje op de zenuw geduwd of zo. Ik weet het niet, maakt ook niet zo veel uit, als het maar over gaat, haha!

3 opmerkingen:

  1. Hey Ilse
    Ik duim met je mee..ff naar huis,je eigen spullen inpakken,opa en oma een kus geven.hoop echt dat het gaat lukken,en idd het is zo weer oktober,voor jou fijn voor mij niet zo,dan moet ik gewoon weer gaan werken,de weken vliegen voorbij,gisteravond zijn we gesmst dat de schouwkap er is...dus vandaag weer naar de winkel,nou joh hou je taai,zie je morgen,kus van ons

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha meid, hopen dat die hele cocktail dat beest dan wegwerken en je 'schoon' naar Groningen kan :-)
    Wel super dat ze nu eindelijk weer eens met een plan komen nav t overleg..Dan blijk je toch in beeld te zijn :)
    Hier weer beetje beterende kant op, wss was het omslagpunt gister daar!
    xxx
    Jorine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ilse,
    Dat is mooi dat ze een plan hebben en nu gaan we hard duimen voor je. Even naar huis zou heerlijk zijn.
    Zet hem op en voor nu slaap lekker.
    Liefs, A-M

    BeantwoordenVerwijderen