zondag 11 september 2011

Ziekenhuis dag 70

Eigenlijk is het heel raar.
Als je een paar keer per nacht wakker word lijkt het veel langer te duren voor het ochtend is dan dat als je in 1 keer door slaapt. De afgelopen weken viel ik in slaap, werd soms eens wakker van een infuus maar dat was het ook wel. En dan was het ineens al 8 uur. De afgelopen nacht moest ik er zo'n 86 keer uit om te plassen. Ze hebben mijn katheter eruit gehaald. Alle reden waarom hij kon / moest blijven zitten waren ineens niet meer geldig en het was de hoogste tijd om hem eens te verwisselen. Ik had hem al zo'n 7 weken terwijl 3 á 4 max is voor dat soort wat ik had. Oeps, 'slordigheidje' van de afdeling. Tja, ach, waarom verbaasd dat me toch niet (meer)? Maar goed, in ieder geval is hij er dus uit en omdat mijn vochtinfuus nog steeds op standje 'verzuipen' staat moest ik er dus om de 2 uur uit om te plassen. Handig hoor! Dus toen kwam ik er achter dat als je om de 2 uur wakker word de nacht veel langer lijkt te duren en je dus het idee hebt dat je veel langer geslapen hebt terwijl dat helemaal niet zo is!.....

(héél informatief he, mijn blog, echt info waar je wat aan hebt, haha!)

3 opmerkingen:

  1. Wah meid, bedankt voor de info, zó had ik het nog nooit ervaren :):)
    Balen hoor dat hele gedoe!
    Hier is ademen ook een, laten we zeggen, uitdaging...t is ook zó vochtig buiten, en dat houd je helaas niet alleen maar buiten. Dus ik doe ook nog ff mijn best voor lucht!
    Fijne dag en sterkte en 'geniet'van t rustige weekend (=geen gezeur aan je bed :-))
    xxx
    Jorine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey die Ils
    Ha ha de nacht lijkt langer maar je rust wel minder uit,join the club.gisteren de laatste kleine dingen gekocht....nu nog ophangen ed,morgen met oma naar Friesland,wordt een lange dag denk ik.nou joh zie je straks,duimen dat het droog blijft he,kus van ons

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hallo daar ja ik ken het vaak plassen , vervelend is dat . maar je wen eraan tenminste ik wel. ja verder is het hier rustig . wat een weer he gisteravond????????? we waren net binnen van de hond uitlaten, echt hondeweer ha ha . gr uit dordt xxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen