maandag 12 september 2011

Ziekenhuis dag 71

Dit word denk ik de kortste blog ooit. Want ik heb echt helemaal niks te liegen........

Gisten een rustig dagje gehad, niks bijzonder gebeurd of gedaan.....

Vandaag alles hetzelfde als voor het weekeind. Laten we het stabiel slecht noemen. Vannacht wel heel lekker geslapen, geen idee waar het nou aan lag de vorige nacht. Ik heb niet minder gedronken of zo, niks veranderd, maar ja, maakt niet uit, ik heb lekker geslapen, daar gaat het om! ;-)

Verder heb ik weer eens wat last van opstartprobleempjes...........

Of eigenlijk ben ik gewoon lui. Ik heb het koud, zit helemaal weg gestopt onder mijn dekens, buiten is het nog schemerig, tikt te regen tegen de ramen en hoor ik de wind loeien. Hier binnen vult de kamer zich met warmte, want ik heb de verwarming lekker aan gezet. (handig als je verder met niemand rekening hoeft te houden) en ik probeer mijn blog te schrijven, maar mijn ogen hebben moeite open te blijven en mijn hoofd heeft moeite inspiratie te vinden om iets zinnigs te typen, dus daarom; ...... Het kortste blogje sinds tijden vandaag, haha!
Doeiiiiiiiiiiii!

2 opmerkingen:

  1. En? Alweer wakker? een rustig dagje toegewenst. Groet, Marcel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ilse,
    Nou het is ook wel weer om onder de dekens te blijven. Veel wind en af en toe een buitje.
    Groetjes,
    A-M

    BeantwoordenVerwijderen