zondag 4 september 2011

ziekenhuis dag 63

Kijk.........
 Haha, ja hoor, wij hadden dus gisteren een verjaardag. Altijd jammer als je een feestje mist. Zeker als het zulk lekker weer is als gisteren en er gebarbecued word! HHHMMMMM!!! Naja, ik heb vandaag mijn eigen feestje, ziekenhuis of niet, taartjes horen erbij, haha!

Kan er trouwens iemand voor mij een riem meenemen? Dan kan ik mijn broeken omhooghouden want die zakken aardig af met al het domme gedoe hier. Net ook weer. Komen ze controle's doen, maar de saturatiemeter deed het niet goed. Zegt ze, "saturatie 90. pols 36". Dus ik zeg nou..... ik denk niet dat mijn pols 36 is. "Ja maar je zit rustig". DAN NOG IS MIJN POLS GEEN 36!!!!! "Oh, dan pomp ik de band nog wel een keer op. DIE BAND IS VOOR MIJN BLOEDDRUK, POLS EN SATURATIE MEET JE MET DIE KNIJPER OP MIJN VINGER WEET JE WEL!?" Oh, ja maar hu? Ja dat is waar ,nou ja, dan weet ik het niet". WEET JE WAT, IK PAK MIJN EIGEN SATURATIEMETER WEL,......... HIER, SATURATIE 91, POLS 105, DAT LIJKT ER MEER OP HE, VIND JIJ OOK NIET? iK ZOU MAAR EVEN OP ZOEK GAAN NAAR EEN ANDETE SATURATIEMETER! Serieus, dat bedoelde ik van de week nou met domme leerlingen. Als ik al niet lekker en benauwd ben kan ik daar dus niet tegen...........

Verder niet zo veel nieuws. Ben niet zo lekker, benauwder, moe, hoofdpijn meer (vies slijm) hoesten, bah. Ik hoop dat ze morgen bloed prikken, ben benieuwd naar mijn ontstekingswaardes...

Verder gisteren nog een kleine probleempje, een losse hechting, de onderste, kijk maar.....
De touwtjes waren te kort om ze weer aan elkaar te knopen en dus moest er een nieuwe in. Ik ook gelijk weer wat geleerd. De dienstdoende dok vond dat hij het beter kon verdoven. Ik vond het een beetje onzin, of je nou 1 prik krijg van het een of van het ander, maar jij, hij vond het beter, dus oké verdoof maar ik ben ook de moeilijkste niet (altijd, haha!). Maar wat bleek. Dit was echt ZO veel beter Die verdovingsprik is echt niks vergeleken bij de prik van het (wat dikkere) hechtdraad. Dus mocht er ooit weer gehecht moeten worden weet ik wel hoe het gaat gebeuren! ;-) Ga nu even een hapje eten en dan voor de verandering maar weer lekker slapen, haha. Ook wel een voordeel hoor, ik hoef me niet te vervelen, als je slaapt hoef je toch niks te doen! ;-D

1 opmerking:

  1. He die Ils
    Hoop dat je wel snel jezelf wat beter gaat voelen...anders komt Groningen in het nauw,maar daar moeten we maar ff niet aan denken.
    Abraham ha ha is wederom met het aguarium bezig..ik ben net een uurtje uit bed...oh zo geen zin,maar moet toch een beetje opruimen na gisteren,alles goed gegaan hoor gisteren,Abraham was net binnen voordat de bui losbarste,zit nu in de hal..ik had ze wel willen zien hoor mijn zussen in het donker in de struiken met spinnen ha ha,maar ik krijg een herkansing over een poosje,al hoop ik dan wel dat je ma met jou nog in Groningen zit...nou joh ga wat doen,hou je taai he,kus van ons

    BeantwoordenVerwijderen