maandag 5 september 2011

Ziekenhuis dag 64

Ik geloof niet dat het helemaal goed gaat. :-(

Ik ben behoorlijk benauwd, heb meer pijn, vies slijm en voel me gewoon in het algemeen helemaal niet lekker. Ik hoop dat er straks bloed word afgenomen zodat er gekeken kan worden naar mijn ontstekingswaardes. Het zou me niks verbazen als die weer aan het stijgen zijn. Ik ben benieuwd welke dokter er komt. De dok van de afgelopen maanden heeft jammer genoeg vakantie. Ik weet niet of ik hem nog zie voor ik naar Groningen ga.....

EN!............ Over Groningen gesproken!!

Het is vandaag de 5e! Jeeeeej! De mensen daar zijn terug van vakantie, dus vandaag gaan de mails met vragen van mijn eigen longarts de deur uit en nu maar hopen op een heel snel antwoord!

Voor vandaag laat ik het even hier bij, ik ga me nog even verder ziekjes voelen...... Nog maar even een dutje doen dus... Hopelijk morgen meer en vooral beter nieuws!!

Oh en nog 1 ding. Iedereen die ik al dagen beloof te mailen, schrijven etc. Sorry sorry sorry het gaat er echt een keer aankomen, maar ik heb op het moment echt even de energie en de lucht er niet voor......... :-(

5 opmerkingen:

  1. He meissie
    Hou je taai he,denk aan je en hopelijk gauw goed nieuws,kus van ons

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Ilse,

    Rustig aan vandaag, lekker uitrusten.......

    Ik hoop dat je snel weer wat beter wordt en....op goed nieuws uit Groningen!!

    Liefs, Wanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ha die Ils,
    Super om je zonet even te spreken en stoom af te blazen :) zo heerlijk dat we elkaar zo goed begrijpen! k Hoop voor je dat ze gauw die AB weer starten en dat je gaat opknappen en zo goed en zo snel mogelijk naar t UMCG kan! k Duim voor je!
    Liefs van op afstand maar zonder mondkapje :)
    xxx je Onderbuuf

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hey we willen van jou geen antwoordt terug zorg maar voor jezelf , hou je goed he gr van ons uit dordt xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi,
    Balen dat je je weer zo rot voelt. Nu maar hopen dat je snel iets van Groningen hoort.
    Sterkte. Liefs, A-M

    BeantwoordenVerwijderen