vrijdag 23 september 2011

Ziekenhuis dag 82

Gisteren was het nog precies 2 weken voor de behandeling in Groningen als het goed is.....

En ineens................... Ineens dacht ik..............

Stel dat................ Stel nou het niet goed gaat in Groningen.........

Dan zijn nu de laatste 2 weken van mijn leven in gegaan...........

Dat is een raar idee!.......

En wat doe ik met die 2 weken? NIKS!

Hhhhmmmmm, tsja..... Ik kan ook niet zo veel........ Naja, maar weer snel vergeten, niks aan te doen. Ik ga er gewoon van uit dat het goed gaat en mijn 'voorgevoel' is ook goed, dus het komt vast goed allemaal! ;-)

Verder was gisteren een rustig dagje. Mensen van het pijnteam waren er even. Volgende week gaan ze kijken of ze de morfinepomp kunnen stoppen en kunnen vervangen door tabletten. Want deze pomp kan niet mee naar Groningen... Verder was mijn eigen longarts er nog even. Die wist ook niet niks eigenlijk. Zij is ook helemaal afhankelijk van de kweken. Waarschijnlijk is volgende week woensdag (of aanstaande dus eigenlijk) alles wel bekend na het overleg. Dat is het ook wel het uiterste moment dat ze Groningen moet laten weten of ik wel of niet kom. Want die weten nog steeds van niks en gaan er dus vanuit dat ik gewoon kom 3 Oktober. Dus nu nog een klein weekje. Dan word het wel tijd ook, dan is het nog maar 4 dagen voor ik weg ga. En er moet natuurlijk wel van alles gedaan, geregeld en vooral ingepakt worden! Dus nu kunnen we echt de dagen aftellen.....

3 opmerkingen:

  1. Hey Ilse
    Wel positief blijven he,we duimen allemaal keihard dat het gewoon gaat lukken in Groningen,hoop wel dat het allemaal doorgaat....ik ga ff boodschapjes doen en we zien elkaar vanmiddag,tot straks,dikke kus

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi ilse,

    bedankt dat je je weblog adres stuurde.
    wat een spannende tijd voor je. ondanks dat je zo'n supersterke meid bent, ben je ook maar mens en mensen hebben emoties. gebruik de mensen om je heen en laat maar zien dat je boos of bang bent voor wat je te wachten staat. vertrouw erop dat je ze over een tijdje altijd nog kan zeggen dat je ze niet wilde kwetsen en dankbaar bent omdat ze je niet veroordeelden omdat je je een keertje liet gaan. Als je het leuk vind, kom ik je straks nog ff opzoeken.
    Groetjes Victor

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi,
    Je af en toe laten gaan mag best hoor. Ik vind toch al dat je super dapper en flink bent. Zet hem op en we komen nog even langs voordat je naar Groningen gaat want daar gaan we gewoon vanuit. Liefs,
    A-m

    BeantwoordenVerwijderen