woensdag 7 september 2011

Ziekenhuis dag 66

Ooohhh, ik ben echt niet zoals het zijn moet. Ik heb ZO'N pijn in mijn keel dat ik amper nog kan eten drinken of praten. Echt niet leuk. Ook achter op mijn tong voelt het alsof hij helemaal opgezet is. Misschien heb ik een schimmel terug. Vorige week is er 1 van de 2 antischimmelmedicijnen die ik had gestopt omdat het niet gebruikelijk is dat je die samen preventief neemt. Dat we al 100 x geprobeerd hadden om 1 van de 2 te stoppen en dat de schimmel dankzij de AB en pred áltijd binnen no time terug is maakte niet uit, dan zouden ze het wel weer starten. Probleem is een beetje dat ik het niet weet omdat het eigenlijk niet zo voelt en omdat je er ook (nog) niks van ziet. Dus ik weet het niet zo goed. Verder gisteren opnieuw bloed afgenomen. De ontstekingswaardes waren maandag aan het stijgen, maar gisteren waren ze daar weer mee gestopt en dus veranderd er niks aan de behandeling. Aan de ene kant baal ik daar behoorlijk van, want zo gaat het gewoon NIET goed. Aan de andere kant is het natuurlijk wel goed dat ze terughoudend zijn met AB. Ik wil het ook niet voor niks krijgen, maar ja, als ik me zo belabberd voel als nu maakt het me weinig uit of daar in mijn bloed wel of niet iets van te zien is. Dat is alleen maar een kwestie van tijd, leer mij mijn lichaam kennen. Maar goed, ja, ze doen er dus niks aan en dus wachten we nog maar even af.

Gisteren mijn kamer nog maar een beetje gezelliger gemaakt met nieuwe lampjes. Mijn oude waren tijden de verhuizing gesneuveld en in geen enkele winkel meer te vinden :-( dus nu heb ik andere. Ach, deze zijn ook wel leuk, toch?


3 opmerkingen:

  1. Hey Ilse
    Oh Oh hoop niet dat je zieker gaat worden hoor,maar hopen op een snelle verbetering.Ik vind deze lampjes wel heel leuk hoor,lijkt wel een strandfeest,alleen de zee en zand ontbreken,ha ha en de zon,nou joh zie je straks en praten hoeft niet persee he,kus van ons

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Ilse, Klinkt allemaal niet top zeg maar! Hopen dat het een schimmeltje is en geen nieuwe ontsteking. Hoe gaat je ma? Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Ilse,
    Ziet er wel gezellig uit hoor met die nieuwe lampjes. Jammer dat je je nog steeds zo k.... voelt. Hopelijk morgen weer iets beter maar ja dat denk je elke dag. Waardeloos. Sterkte!
    Liefs, A-M

    BeantwoordenVerwijderen