woensdag 14 september 2011

Ziekenhuis dag 73

Zo, daar ben ik weer!

Gisterochtend had ik het dus gezellig. Jaaaa, want mijn zh-friend kwam langs. Super gezellig!! Eindelijk weer eens blij gekletst!! En weet je wat ook zo leuk zo leuk was? Dat we samen gingen ontbijten!! MAC-breackfast wel te verstaan, mwahahaaaaa, HOE lekker!!?? Dat is láng geleden!!! Zij weet als geen ander wat een mens nodig heeft in ziekenhuis land!.....



Wat sta ik er toch weer goed op! (ahum) Haha, naja,..... ennu......niet ons vergelijken he? D heeft veel meer foto-maken-voor-op-de-blog-dus-een- beetje-leuk-kijken-ervaring dan ik! Haha, daarom zet ik er bijna nooit foto's van mezelf op, maar deze móésten gewoon even! ;-) Zien jullie trouwens hoe goed mijn haar al weer aan groeit! Haha, nou niet echt dus! Het is gestopt met uitvallen, maar aangroeien, ho maar. Haha, naja, maakt hier niet uit, als ik uit Groningen kom is het toch winter, zet ik lekker mijn capuchon op, haha, dat is ook mooi, en lekker warm! ;-)

Anyway, wat ik dus alleen maar wilde zeggen...... Ik had een superdagje gisteren!

Thanx Djun! Volgende keer bij jou thuis, haha! (of bij mij natuurlijk, THUIS dan he!)

6 opmerkingen:

  1. YEEEEEYYYY was super gezelli!!!

    Inderdaad, next time @my place of yours hahaha!
    xxx!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey die Ils
    Ha ha zie er gezellig uit....en lekker,fijn hoor.Straks gaan we gewoon leuke petjes kopen....toch,nou joh hou je taai horen elkaar,ik ga naar de kapper,mijn haar is lang en grijs whaa vanavond maar weer kleuren.
    kus van ons

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ziet het er gezellie uit!! :) Maar dat kan ook bijna niet anders met 2 van zulke leuke meiden! ;)

    En hopelijk is de volgende meet idd buiten zkh-land!!

    xx Sam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gezelli hoor, even wat afleiding.
    Ik heb nu even pauze, maar moet over 5 minuutjes alweer gaan beginnen.
    Maar zo kan tenminste toch je blog een beetje volgen. Zie ik je snel?

    xxx iloon

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Ilse,
    Gezellig hoor dat is weer eens wat anders dan een gewoon zh ontbijtje. Leuke foto's moet je vaker doen van jezelf. Nou rust lekker uit.
    Groetjes, A-M

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, super leuk voor jullie allebei! jullie genieten echt zie ik :) Super!!!!!
    xxx
    Jorine

    BeantwoordenVerwijderen