dinsdag 20 september 2011

Tussendoor blog!!!! Wie wil er voor mij gaan?

(Oké, eerst even een korte huishoudelijke mededeling, het is al half elf geweest en ik 'moet' nog van alles doen van mezelf voor ik ga slapen, dus het word een latertje voor mij. Is niet erg, maar dat betekend dus morgenochtend de blog wat later dan normaal)


Wie wil mij helpen? Ik heb een heel, heel groot probleem....


Ik mag namelijk gratis naar een voorstelling in 1 van de LuxorTheaters hier in Rotterdam, maar alles is precies in de periode dat ik in Groningen zit! :-( Wil één van jullie voor mij gaan? Je kan met 2 personen. Het maakt me niet uit wie of waar naar toe. Wie het eerst mailt en zeker weet dat hij/zij kan&wil kan gratis naar de voorstelling waar je zelf voor gekozen hebt. Ik moet het wel op mijn naam reserveren, dus daarom moet je wel zeker weten dat je gaat... En mail me zo snel mogelijk, want hoe eerder ik mijn (jou) voorkeur doorgeef des te groter de kans dat ik (jij dan in dit geval) naar de voorstelling van je keuze kan! Enige "risico" is dat het vol is en dat ik kaartjes krijg voor iets anders. Maar die komen vast goed terecht.... En anders is het jammer, kost toch niks! Zelf was ik denk ik naar de laatste optie gegaan. Die lijkt me het leukst, maar daar moeten je niks van aan trekken hoor, je moet zelf kiezen. Die laatste is wel pas 10 November, maar ik durf de gok niet te nemen dat ik niet kan en dat de kaartjes verloren gaan..... Dat is waarschijnlijk precies de periode dat ik van sessie 2 aan het herstellen ben. (Als alles gaat zoals het nu gepland staat)..... Dus dat ik balennnnnnnnnnnn, maar ja, voor mij is het even niet anders. Misschien zit er voor één voor jullie wel iets bij..... En nogmaals, als er iets tussen zit mail me dan zo snel mogelijk!


Je kan kiezen uit: (ik weet ook niet precies wat het allemaal is hoor, je kan het opzoeken op de site van het luxor theater)


THE WILD PARTY
*Vera Mann, Ara Halici e.a.*
Dinsdag 4 Oktober 2011, oude luxor theater 20.00 uur.
Normale prijs 33,50 pp


PETER VAN DER HURK
*Winnaar van het 6e zintuig in het theater*
Donderdag 13 Oktober 2011, oude luxor theater 20.00 uur.
Normale prijs 28,50 pp.


BLAZE!
*Energieke show vol hiphop en moderne dans*
Vrijdag 14 en Zaterdag 15 Oktober 2011 (met afterparty!), nieuwe luxor theater 20.00 uur.
Normale prijs 35,00 pp.


MIKE BODDÉ
*Voorleesavond vol muziek*
Zaterdag 15 Oktober 2011 20.00 uur oude luxor theater.
Normale prijs 22,50 pp


PSY
*Show vol dans acrobatiek en popmuziek*
Donderdag 10 November 2011 20.00 uur nieuwe luxor theater.
Normale prijs 36, 00 pp.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten