zondag 3 juli 2011

Thuis dag 20

Eigenlijk is het gek.......

Gek dat ik me in zh land druk kan maken om van alles en nog wat en dat na 1 dag thuis altijd al compleet vergeten ben. Alles wat daar wel of niet gebeurd is dan ineens onbelangrijk. Zelfs als ik thuis ben en ze moeten iets voor me regelen kan het me niet zo heel veel schelen of ze dat wel of niet niet. Zoals met die injectie die ik dinsdag moet krijgen..... Van de week over gebeld, het werd geregeld....... Nou ja, ik ben benieuwd, we gaan het zien dinsdag. Maar als hij er niet is..... Jammer dan, ga ik weer naar huis (hoop ik) en dan bellen ze maar als hij er wel is. Terwijl als ik in zhland zou liggen....... Moest en zal die prik er op tijd komen! Haha, misschien wel gewoon omdat ik daar niks beters te doen hebt. Hier thuis heb ik me nog niet 1 keer af gevraagd welke dok er dienst zal hebben. Welke verpleegkundige er werken. Of dit een goed moment is om te gaan douchen. Of ik wel op tijd mijn pillen krijg. Of de wc wel schoon zal zijn. (ik loop niet graag voor niks zonder lucht) Of het druk is op de afdeling en wat voor mensen er allemaal liggen. Of het wel of geen GODdag is. Of ik mijn slaappil wel of niet in ga nemen. (als ik echt ziek ben heb ik aan 1 slaappil niet genoeg, en meer dan 1 per avond krijg ik in zh land dus bewaar ik er soms 1.... of 2 ;-) etc.

Nee.

Hier maak ik me druk om belangrijke dingen zoals hoe laat ik op zal staan, dat mijn tatoo vreselijk jeukt, dat ik nog even in het zonnetje wil zitten, welke programma's ik moet nemen op tv, welke schoenen ik aan moet, welke kleren ik aan moet (die moeten wel bij mijn schoenen passen natuurlijk, haha!) hoe ik mijn haar zal doen (alle 3 nog steeds, maar ik het shampoo van de kaper gehad, hoop dat die gaat werken) belangrijke zaken dus! ;-)

2 opmerkingen:

  1. He die Ils
    ff vanaf mijn werk,ha ha jij heb het wel druk zeg.....sommige dingen kan je laten hoor,zoals iets verzinnen voor als mensen 50 worden.....whaaaa dat is niet belangrijk want die mensen zijn veel blijer als jij er gewoon bij kan zijn,of misschien zijn ze helemaal niet thuis......hoop dat je dinsdag gewoon weer naar huis kan,nou joh hou je taai en maak jezelf niet gek met wat je allemaal nog moet doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ilse,
    ik ben blij te zien dat je nog steeds thuis bent, hopelijk hoef je dinsdag niet te blijven, het gaat toch goed zo? geniet van het 'gewone leven' groetjes Marieke

    BeantwoordenVerwijderen