maandag 18 juli 2011

Ilse toch weer naar ic

Toen ik gisteravond bij Ilse was was haar saturatie erg aan het schommelen, laag/goed/laag. Tegen 23.20 uur is toch de ic arts erbij gekomen en is ze naar de ic gebracht. Eerst zo zonder beademing, alleen wel weer de verschrikkelijke lijn geprikt(in de lies nu) en aan elle toeters en bellen. Rond 02.30 uur toch ook aan de beademing en in slaap omdat de saturatie niet goed bleef. Nu net heb ik nog even gebeld ze was aan het wakker worden had nog wel de beademing, maar de zuster had heel goed naar het verhaal geluisterd van van de week want ze vertelde ze heb alles bij de hand, de bel het ding van het bed enz. Wat nu verder gaat gebeuren weet ik nog niet. Het is wel te hopen dat Ilse niet te lang wakker moet zijn met de beademing in want dat vind ze heel vervelend. Als er weer ander nieuws is zet ik het op de blog. Dittie

5 opmerkingen:

  1. Meid, meid.. Wat moet jij veel mee maken.. Het helpt je waarschijnlijk niet veel, maar in gedachten ben ik bij je! Ik hoop dat er snel een oplossing komt, voor deze rotte situatie!

    Enne.. Met zoveel wat op je af komt is het logisch dat jij het af en toe helemaal zat bent hoor! Dan mag je best eens flink de balen hebben van alles!

    Hou je haaks he meid!

    Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nou dittie daar ga je weer, het houdt maar niet op wat vreselijk allemaal. heel veel sterkte voor Ilse en jou

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hè meissie toch!
    Wat een toestand zeg! Vreselijk..
    Ik hoop dat er snel een oplossing of een plan komt voor deze rot situatie!

    Denk aan je meissie
    Ohja en nog bedankt voor je berichtje op mijn blog. Super lief!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi jullie samen
    Jeetje wat een toestand.....hou jullie taai
    kus van liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen