zaterdag 16 juli 2011

Ziekenhuis dag 14

Haha, hoe hadig is dát, dat mijn moeder ook mijn blog kan schrijven als ik weer eens 'gecrahst' ben?!

Heeeeeel handig voor mij!

Ooohhhh, en super goed idee van de doks he, om mij op de ok die longfunctie te laten blazen! Anders was het echt nooit gelukt! Maar goed, hoe dan ook. Dat apparaat kan wel zeggen dat ik net 51% gehaalt, het voelt alsof ik 110 geblazen heb! Ik heb lucht genoeg, geen ab meer door mijn gesneuvelde infuus van van de week en dus begint het te kriebelen.

Ik wil naar huis.

Ik ben er pas goed twee weken, maar het voelt als ZO veel langer. Alles doet pijn, is blauw, mijn ene voet is 2x zo dik als het andere door een aterielijn (tsja, ik wist ook niet dat er bóven op je voet een slagader loopt)Het voelt alsof ik al maanden hier ben. Bah, voel me zo nutteloos, doelloos, zit hier maar te zitten. Of ik nou mijn bed uit kom of niet, het zal de rest van de wereld een zorg zijn. En dus wil ik weg. Gewoon voor het idee. Thuis hoef ik ook niks, maar dat is toch anders.

En boeoeoeoeooeoeoeoeoeoeoee mijn eigen longarts was er gisteren niet! Na-hou-hououououowwwww! Ik wil een plan!!!!! Want de planning die we hadden is afgerond. Longfunctie is gedaan, nieuwe picclijn zit erin (ooohhhh en die doet trouwens pijijijijijijn,,,,,,,, lukte niet, uiteindelijk dus wel, maar is nu helemaal paars) Maar goed, geen ab, ribben die het best aardig doen, dus misschien kan die pomp er ook wel af....... Ik heb haaaaaaaaast, want ze gaat ook nog eens voglende week op vakantie! HELP! Nou zijn er wel meer die hier over mijn 'lot' kunnen beslissen, maar toch he.......maar toch.....Zij op vakantie, de vast zaaldok in de nacht........Neej, dat vind Ilse niet leuk als ze haast heeft. Dus nu moet ik dit weekeind geen crisis maken en maandag op naar een ander, nieuw plan.

3 opmerkingen:

  1. He Ilsie
    Fijn dat je er weer bent,ja en goed van je ma he....snap dat je nu naar huis wil,maar rustig aan he,eerst weer ff een beetje aansterken,dat was niet niks he afgelopen week.ik ga straks maar weer werken,Kevin gaat naar free festival the harder styles in Almere,dus die hoopt dat het droog blijft,Franz het rijk alleen....nou ja moet wel even naar zijn ma,daar gaat het niet zo goed mee.nou joh gauw opkappen
    hou je taai
    kus van ons

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ilse, fijn dat het weer beter gaat en dat je nu goed geblazen hebt! Dat was een goed idee van de artsen! Ik hoop dat je snel naar huis mag.Kun je weer wat bijkomen van alles.
    Liefs, Marita.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Ilse,
    Je bent wel lekker bezig van de week en nu wil je naar huis. Goed om een plan te hebben om naar te streven. Fijn weekend en groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen