dinsdag 12 juli 2011

Ziekenhuis dag 9

Ik ben terug op de afdeling, longfunctie heb ik geblazen op de IC.

Met tube (en een sat van 83%) dat ging dus niet

Toen zonder tube (met sat van 95% zonder zuurstof!!!!!)

Maar geen 50%volgens mij.

Net niet.

FEV1 van 1,43 voor de kenners (dacht ik dat de longfunctiemeneer tegen die IC dok zei..........)

Veeeeeeeel meer dan ik 'normaal' zou blazen, maar of het genoeg is?

Geen idee, nog geen dokter gezien dus geen officiele uitslag............

Maar ik hou het kort, want ik ben

beroeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoerd, bah ziekjes, benauwd (terug aan de zuurstof) moe, pijn....

In 4 dagen 2 keer naar IC, 2 keer narcose en 2 keer intuberen vinden mijn keel en eigenlijk mijn hele lijf niet fijn. Nope. En dus PROTEST. STAKING.

Liggen wil -ie. Mijn lijf. Liggen, rust en slapen...........

(Later komt het hele verhaal wel, maar ik heb zoooooooooo veel te vertellen, gaat nu niet lukken om zo lang mijn ogen open te houden en rechtop te zitten.......)

2 opmerkingen:

  1. 1.43 jaa ;igt eraan hoe lang je bent, bij mij zou het 50% zijn :P Maar viel het mee of tegen, het blazen?

    xxx Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha meid,
    Ik ben ook bang dat 1,43 geen 50% is,bij mij is het dat iig niet. Ben jij veel korter dan ik??
    Maar weet je, t is net na een vette crisis, ik vind het een beetje raar dat ze je nu al voor die LF lieten komen...Als ik net een exa heb (natuurlijk niet zo slecht als jij)dan moet ik ook niet voor een topLF gaan..Waarom hadden ze niet iets meer geduld? Maar goed, tis natuurlijk wel super dat je nu al 1,43 blaast, mss in een iets betere periode nog wel meer...! DAn is alle moeite toch niet voor niks,maar snap ook dat je lijf het niet echt lekker vindt..Rust maar lekker uit nu! Sterkte!'
    Dikke kus!!
    Jorine

    BeantwoordenVerwijderen