maandag 4 juli 2011

Ziekenhuis dag 1

1 maand
4 weken
29 dagen
696 uur
41760 minuten
2505600 seconden

Zo lang was ik al thuis. En zo voelde het helemaal niet!! Het is voorbij gevlogen!

Ja, was en voelde ja.

Want vanmorgen met de ambu naar het zh gebracht. De zuurstof was van 3 naar 8 liter gegaan en mijn saturatie van 94 naar 77%....

Woepsie......

Alarm Alarm!!! Crisis in aantocht!!!

DINGDINGDINGGGGGGGGGG!!!

Dus om een lang verhaal kort te maken, was het veel gezeik op de EHBO, prik gezeik, maar ik heb nu een gewoon infuusje en "een" lijn word geregeld. Welke weet ik nog niet, die het snelste kan waarschijnlijk. Nou ja, dat hoor ik vanzelf, het liefste weer een picclijn......

Update voor nu ben ik weer 'stabiel slecht' op de afdeling, net pas, vanaf vanmorgen!! De foto was niet goed, er zit een stuk long dicht, dus morgen nieuwe foto, als het niet open gaat krijg ik een bronchoscopie.
De AB, de PRED en de MAGNESIUM druppelen als vanouds. De morfine is terug, (mijn ribben vinden mijn longen niet zo aardig meer) misschien krijg ik die pijnpomp weer omdat die ook positief op de spieren in mijn longen werkt. Maar áls ik die al ga krijgen moet daar eerst het pijnteam voor komen. Ik lig op een 2 pers kamer samen met een man. Wel een hele aardige man, hoop alleen dat hij niet snurkt!

Dus morgen kán het een vrij druk dagje worden, hopelijk kan ik voor die lijn, nieuwe foto, hopelijk komt het pijnteam, de fysio, pppffff genoeg voor de boeg.

Hou het even hierbij voor vandaag, ben kapot, ga even slapen en proberen niet nog een keer of verder te crashen! Mijn doel van deze opname is zo snel mogelijk goed naar huis zonder IC opname tussendoor! ;-)



5 opmerkingen:

  1. Aaah meis wat balen weer zeg!
    Hopelijk knap je snel weer op!

    Succes morgen als alles doorgaat!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Ilse,

    Poeh....dat is weer schrikken....goed uitrusten en hopen dat het weer de goede kant op gaat....

    En die 2505600 seconden thuis gingen snel, maar waren wel heerlijk.....toch.

    Nu snel weer opknappen en op naar de volgende 2505600 (en nog meer!!) seconden thuis.

    Hopelijk wordt alles morgen gedaan wat nodig is en wat jij wilt, zodat het niet weer een gezeur moet worden en alles wel in 1x keer goed gaat....

    Heel veel sterkte en een dikke knuffel van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He die Ils
    Jeetje toch nog sneller dan verwacht,gauw alles weer een beetje onder controle krijgen.
    Hou je taai
    kus van ons

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Ilse!

    Wat vervelend voor je dat je weer bent opgenomen. Het houdt toch nooit op...
    Hoorde van mijn moeder dat je vakantie met je moeder heel erg leuk was. We hopen met z'n alle dat je weer heel snel thuis komt en dan langer dan 4 weken!

    Liefs,
    José

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha Ilse,Balen weer!!!!!
    Hou je taai!!!!
    Liefs de overbuurtjes

    BeantwoordenVerwijderen