vrijdag 22 juli 2011

Ic dag 20

Een nieuwe wacht-dag in zh land.

Vreselijk

Ik ben al ruim 3 uur wakker (met dank aan een piepende infuuspomp) en er is nog niks gebeurd. Het erge is dat ze mijn deur tegenwoordig open laten staan en ik dus net kan zien, maar vooral horen wat ze aan het doen zijn. En ik kan je zeggen.......... Dat is niet zo veel tot nu toe. En ik maar wachten. Daar kan ik ZÓ niet tegen! GGGRRRRRRR!!!!!

Vandaag moet ik longfunctie blazen. Ik hoop dat die goed is,( dat denk ik wel) en dat ik dan terug kan naar de afdeling. Maar dat laatste weet ik nog niet....Ik weet niks, niemand weet iets, gék word ik ervan.............. bah

3 opmerkingen:

  1. Hee meis,

    Hihi, geduld is een schone zaak zegt men. Ik geloof dat ik ben uitgerust met een al even 'grote' hoeveelheid geduld als jij. Weet precies wat je bedoelt, als je iets wilt dan wil je dat NU en niet pas morgen of weet ik het wanneer. Ik hoop dan ook voor je dat je inmiddels een goede LF hebt geblazen en als 'beloning' weer terug bent op de long. Is het de bedoeling dat je die kap continu gaat gebruiken? Word je er niet knettergek van? Ik voelde me zo opgesloten met dat ding, ze hebben het bij mij in Maastricht geprobeerd maar dat was geen succes. Maar aan de andere kant, als je daarmee kunt voorkomen dat je steeds naar de ic moet, dan moet het maar toch?
    Ik heb hier niet veel meer te melden, ga weer verder slapen. Hoop je volgende week eventjes te zien!
    Heel vel sterkte en dikke knuffel vanuit Zwijndrecht!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja meid je weet hoe dat gaat daar he in ziekenhuisland. even tanden bijten komt goed .
    hou je goed en rustig he groetjes uit dordt xxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He die Ils
    ha ha wacht op de uitslag van de longfunctie......niet echt maar toch,nog ff doorbijten he
    zie je morgen weer
    kus van ons

    BeantwoordenVerwijderen