zondag 17 juli 2011

Ziekenhuis dag 15

"Ik weet niet of we die nog hebben."
Maar ik heb er wel 1 nodig, want deze is echt helemaal leeg.
"Dan moet ik hem gaan zoeken."
Nou ja, graag.
"Maar dat heb ik net ook al voor iemand anders moeten doen."
-pppffff ja dus!?! volgens mij word jij er voor betaald om hier dingen te pakken-
Ja, daar kan ik ook niks aan doen, deze is leeg en ik kan écht niet (meer) zonder lopen....
"Ik kom er zo wel 1 brengen."
-ja, dat lijkt me wel ja-
Dank je wel...........

Dat ging over een zuurstoffles. Serieus he, dat je hier op ALLES lang moet wachten, ALLES 100x moet vragen en over VEEL discussies moet voeren wist ik al. Maar dat er op een longafdeling in een academisch ziekenhuis geen volle zúúrstoffles meer is?! Najaaaaaaaaaaaaaaaaa, sorry hoor. Ik ben de afgelopen weken al van de ene verbazing in de andere gevallen hier, maar dít gaat mijn 'ik kan het me wel voorstellen' te boven. Uiteindelijk is hij er wel gekomen hoor, die fles, waar -ie ook vandaan kwam. Maakt ook niet uit, ik hád hem, haha!

Oh, en ik had een foto beloofd he, van mijn verwondingen van de vrachtwagen, kijk;
mijn mooie picclijn met paars randje, haha!

mooi he, aan allebei de kanten, ik moet wel een béétje in evenwicht blijven


het is niet zo heel duidelijk, maar deze voet was dus 2x zo dik als de andere he! Door die lijn in mijn slagader die daar wel ergens zou lopen.....Nu is het blauwe uitgelopen en dus het dikke weg, maar wel mijn hele voet blauw............

Dat was mijn klaagzang weer voor vandaag. Morgen weer maandag, hopelijk voel ik me beter, positiever, denk het wel, moet gewoon.......eens kijken wie er deze week de zaalarts is en vragen naar mijn eigen dok en een PLAN! ;-)

2 opmerkingen:

  1. haha het is ook wat met die o2 flessen hé! Gelukkig kreeg je er uiteindelijk nog 1 !
    En jeetje... wat ziet je picc er heerlijk uit :S ...

    xx Sam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He die Ilse
    Dat ziet er niet fraai uit zeg.....als dat bij mijn op mn werk gebeurd moeten we echt op het matje komen om te verantwoorden....
    Hoop dat je je snel wat beter voelt
    kus van ons

    BeantwoordenVerwijderen