dinsdag 5 juli 2011

Ziekenhuis dag 2

Ja, het is na 12en en dus is het dag twee vind ik..... :-)

Dat ik zo gek ben om  op dit tijdstip mijn blog te schrijven heeft natuurlijk alles te maken met dat ik niet kan slapen. Eerst omdat de buurmand snurjte, later omdat ZIJN infuuspomp steeds piepte, terwijl die van mij netjes stil was. Hij hoort daar niks van, want hij heeft oordopjes in. Dat heb ik ook geprobeerd, maar dan hoor ik mijn eigen ademhaling die vreselijk kraakt en piept en dat maakt dan net zo veel herrie. Bovendien krijg ik er hoofdpijj van, dus dat werkt niet.

Nu jeukt mijn infuus vreselijk en ik kan er niet bij om er even aan te krabben..........

En ik ben niet moe meer. Ik WAS zo vreselijk moe, maar ik ben er overheen, ik ben klaarwakker.........

Ik ben gelukkig niet achteruit gegaan, dus ik hoop dat het zo blijlft. Als ik dan ook nog eens zou kunnen slapen ben ik heel tevreden....Dus dat ga ik nu nog maar even proberen...Ik ben benieuwd wat de rest van deze nacht en de daar op volgende dag in petto hebben voor me, heb zo'n voorgevoel dat deze 'ellende' zich voort gaat zetten... Hoop maar dat mijn gevoel niet klopt......

3 opmerkingen:

  1. Hoi Ilse. Ik hoop dat je toch nog een beetje geslapen hebt.Akelig is dat toch he, als je eigenlijk hartstikke moe bent en dan niet in slaap kan komen.Sterkte vandaag met alles!
    Ik moet nog wachten op een astrup. Daar hangt van af of ik naar huis mag. Je hoort er van.
    Liefs, Marita.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He die Ils
    Wat vervelend nou weer,niet slapen,hoop dat je op dit moment een middagdutje kan doen.
    Ik ben vandaag huisvrouwtje aan het spelen.....
    Hoop dat je snel wat opknapt
    hou je taai he
    kus van ons

    BeantwoordenVerwijderen
  3. slaap je? nog geen blog dag 3? welterusten.

    BeantwoordenVerwijderen