vrijdag 8 juli 2011

Ziekenhuis dag 5

(even voor ik het vergeet voor de mensen die erom gevraagd hebben; mijn kamernummer is 216)

Mijn auto doet mijn na, hij had lucht te weinig, net als ik. Hij had een lekke band! Hij (of eigenlijk denk ik IK) had over een spijker gereden en die had hem zomaar lek geprikt! Naja, geprikt, hij zat er helemaal in gestampt, hahahahaaaaaaaaa! Maar dat heeft mijn moeder (die wel wat ervaring heeft met mensen -dingen-die luchtloos zijn) samen met de garage gefixt. Dus hij mijn WW (Witte Wagentje) staat weer mooi voor de deur, incl zijn hageldeuken, haha, dat zal nog wel een tijdje duren. Maar he, hij staat wel mooi toch, zo op zijn eigen parkeerplek? En die deuken zie je niks van! ;-)


Verder niet zo veel nieuwtjes. Gisteren een rustig dagje gehad. Even een buurman gehad die voor onderzoek kwam dus vannacht lag ik weer alleen en heb ik heerlijk geslapen. Ik kom maar (weer) niet uitgeslapen, kan hele dagen EN nachten slapen.... Wel lekker, gaat de tijd lekker snel en merk je alles niet zo...... Gisteren was mijn lucht een béétje zoek, net als mijn stem, kleine crisis zullen we maar zeggen, lage saturaties van 80-85%,en de zuurstof op 6/7, dus nog net geen kapje. De longfunctie van 50% ging dus nog even niet lukken. Vandaag hetzelfde verhaal, luchtloos, stemloos, zuurstof op 7, pred 50 iv, Ab iv, Magnesium iv en Ketamine iv, alles word er aan gedaan om mijn lucht beter te laten worden...... Maar ik denk dat ik vandaag geen poging voor een longfunctie moet wagen, haha, word al blauw bij het idéé!!

Ohw, en we hadden gisteren feestje, een verjaardag! En wat is nou een verjaardag zonder taartjes en andere lekkere (foute) dingen?! Dus ook in het ziekenhuisland heb ik een verjaardag gevierd van iemand thuis, HIEPERDERPIEP.........HOERAAAAAAAAA




2 opmerkingen:

  1. Ha je hebt een Opel Agila? Leuk autootje:)
    Hopelijk krijg je snel weer wat meer lucht!

    groetjes Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He die Ils
    Jammer dat dat leuke autootje zo vaak stil staat....maar idd hij staat er leuk bij.
    En jeetje jij heb wel veel taartjes op....ik heb ook vreselijk gezondigd gisteren,vandaag maar wat minder...nou ja vanavond weer een verjaardag,maar doe mijn best.
    Mijn missie kwam gisteravond gezellig binnen wandelen en dacht ws,ik ga hier nooit meer weg....hij voelt perfect aab wat een muts ik ben,dus een plekkie gecreeerd..weer een trui erbij,ik natuurlijk slecht slapen,naar beneden...maar hij/zij sliep heerlijk,zijn medekatten beginnen er wel moeite mee te krijgen,gewoon omdat mijn missie mij nu heel de dag volgt,aan mijn been geklemd zit,we gaan zien hoe het verder gaat,nu bezig met poetsen....ja want hij is nog steeds vies,maar daar kan tie niets aan doen .ha ha wat een info he.hoop dat je snel wat opknapt,wat meer lucht krijg,je fitter voelt,hou je taai
    kus van ons

    BeantwoordenVerwijderen