zondag 24 juli 2011

IC dag 22

Vannacht eindelijk voor het eerst sinds ik 'wakker' ben een beetje fatsoenlijk geslapen. (hu... dat is een hele vreemde zin, maar goed, jullie snappen wat ik bedoel) Dat is wel erg lekker. Verder heb ik niet zo veel nieuwtjes eigenlijk. Niks meegemaakt. Het protest van verpleging en ander personeel word steeds groter. Niemand snapt wat ik hier nog doe. Ik ook niet. Naja, niet mijn plan hoor, niet mijn idee en dus niet mijn probleem. Ze vechten het maar lekker onder elkaar uit. Nu was het verhaal weer dat mijn plekje op de afdeling weg zou zijn. Nou.......... Ik geloof niet dat íémand zin heeft om mijn zooi op te ruimen. Kunnen ze trouwens niet eens, want veel van mijn spullen zitten in de kast en die zit op slot, HA, het is mooi MIJN plekje! ;-) Dus we gaan zien wat het word vandaag.........Ondanks extra boullionnetjes, en het knip en plak werk in mijn pillen blijft het zoutgehalte vergeleken met gisteren dalen :-$ Naja........

2 opmerkingen:

  1. Hee lieverd,

    Ik heb je even gemaild, zou weer een heel verhaal worden hier dus hier alleen even een snelle digitale knuffel!
    Liefs van mij!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He Ilse
    Ben wel benieuwd wie er gisteravond aan jou kant dienst had....
    Lekker dat je goed heb geslapen,doe een mens goed....ws vandaag weinig te doen,aapjes kijken whaaaa,hier gisteren drama,vakantie,meisjes,meisjes aan deur....maar dat vertel ik nog wel.denk dat je wel een beetje kan raden....ga zo werken,eigenlijk geen zin,maar ja moet he,hoop dat ik het net zo rustig heb als bij jullie daar.nou joh hou je taai en morgen heel hard blazen he
    Kus van ons

    BeantwoordenVerwijderen