maandag 11 juli 2011

geplande ic!!!

Ze komen net zeggen dat ik naar de IC ga over een uurtje om te slapen en morgen DE geplande longfunctie te gaan blazen. Dus ik ga zo kunstmatig slapen tot morgen. Spannend, ik hoop ZO dat ik echt slaap want ze gaan me weer intuberen, bbrrrrr, bah. Maar goed, alles voor de goede longfunctie voor de behandeling in Groningen. Allemaal duimen dat ik lekker slaap en vooral dat als ik morgen wakker word de 50% of misschien wel veeeeeel meer haal!!!

DOEOEOEOEOEIIIIII!!!!!

5 opmerkingen:

  1. ik duim meid!!!
    HEEEEL HARD!

    xx Sam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Succes, ik duim ervoor!

    groetjes Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He Ils
    Hou je taai he,succes
    tot morgen
    kus

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha meid! Ik hoop ZO dat je die 50% gaat halen én dat je lekker slaapt! want van die wakkersessies geïntubeerd en al lijkt me echt maar niets...Hopelijk slaap je nu al lekker :) Dikke kus en ik denk aan je!!
    LIEFS
    Jorine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Ilse,

    Sterke.....en heel veel succes morgen!!

    We duimen hier met z'n allen......

    Liefs, Wanda.

    BeantwoordenVerwijderen