zaterdag 9 juli 2011

Ziekenhuis dag 6

Even een korte update. Gisteren onverwachte dikke crisis gehad. 'S middags al wat benauwder, maar rond half 4 werd het heel erg. Ik moest heel erg naar de wc, had om een po-stoel gevraagd, maar die was er na een half uur nog niet, dus ging ik zelf lopen. Toen ik terug was, kwam de dr een astup prikken, mijn saturatie was 53%...Tijden het prikken ging het lampje uit. Letterlijk, daarna weet ik niks meer. Ik hoorde ze nog wel een paar keer in de verte wat zeggen, maar dat was het. Tot ik gisteravond rond half 11 wakker werd op de ic aan de beademing. Heel de nacht aan de beademing geweest en wakker geweest. Bah, wat is dat toch vervelend! Af en toe wel in slaap gevallen maar toch. Naja, toen vanmorgen om half 11 de beademingsbuis eruit gehaald en om 2 uur terug naar de afdeling. Het bleek dat ik hier ineens zo snel achteruit was gegaan, dat ze me hier geïntubeerd hadden, alle longartsen, icarsten, het hartteam alles schijnt erbij te zijn geweest. Ik weet van niks. Ze hebben me wel weer lek geprikt, allebei mijn polsen blauw met prikgaatjes en hetzelfde geld voor mijn tatoo-voet; kijk maar








Nou ja, voor nu laat ik het even hier bij. Ik ben weer terug op de afdeling, en ben weer stabiel. Nu maar beetje bijkomen, herstellen en kijken hoe het gaat................

4 opmerkingen:

  1. ha ilse
    blij dat je weer op zaal ligt, wat zien je polsen eruit.Nu rustig bijkomen en hoopt dat je aankomende nacht weer een beetje kan slapen.We denken aan je hoor.Heel veel liefs uit alblasserdam van ons allemaal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi ilse,
    wat een verschil met de verhalen van de laatste weken toen je thuis was. goed dat je in het ziekenhuis was nu.weer bijkomen op de adeling en maar hopen dat je je snel wat beter voelt.
    hou je taai.
    groetjes van Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Meisje meisje,
    Waarom doe je dat nou weer? Wel heftig dit keer zeg, schrik ervan. We kennen je geintjes, maar dit is wel heavy! Zeker dat je er niets meer van weet, zal voor jezelf ook beangstigend zijn. Hoop en duim dat het nu stabiel blijft, volgende keer maar gewoon op de assistentie- of reanimatieknop drukken als je n postoel wilt, waarschijnlijk is ie er dan wél binnen het half uur ;-)
    Liefs en dikke knuffel van mij!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Ilse,
    Nieuwe kans. Net iets geschreven maar met het plaatsen ging het fout. Ik had al even niets geschreven maar had wel je blog elke dag gelezen. We hoorden vanmorgen van je moeder al dat het niet goed was gegaan met je. Wat een schrik elke keer weer. Fijn dat je terug bent op de afdeling en hopelijk knap je snel weer een beetje op. Heel veel sterkte toegewenst van ons.
    Liefs Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen