zaterdag 23 juli 2011

Ic dag 21

Goeiemorguuuuuuuuuuu!!!


Zo werd ik vanmorgen pas om kwart over 6 wakker gemaakt. (jaja, dat is laat hier, haha!)


"Ja ik heb je vannacht maar laten slapen want ik hoefde toch niks bij je te doen".
Ja.
"Wanneer ga jij eigenlijk terug naar de afdeling? Je kan het apparaat nu toch zelf bedienen? De zorg van de IC heb je toch n iet echt meer nodig?"
Nee dat vind ik dus ook niet, ze zeggen dat ik nog het hele weekeind hier moet blijven..........
"JA?!"
Ja.
Oh........


Tsja, sorry..... tis ook niet mijn idee hoor..............


Verder niet zo veel nieuwtjes sinds gisteren. Alles rustig. Ik had gisteren gevraagd om mijn haar eens te wassen. Nu ga ik straks onder de douche die tot nu toe als opslag fungeerde. Ik ben benieuwd. De katheter is er trouwens inmiddels ook uit, dus alweer een touwtje minder. Straks lig ik op IC zonder ergens aan vast te zitten, mwahahaaaaaaaaaaa, hoe lollig is dat!? Tsja, ik ga er de lol maar van in zien.



Oh en Pauline; Welkom, nu ben je dus geen stille lezer meer he!?  ;-)

3 opmerkingen:

  1. heey,

    ik heb vandaag weer eens je blog gelezen van de afgelopen tijd.
    Gelukkig is alles weer iets rustiger,hoop dat je snel weer naar de afdeling mag.
    Ik weet verder niet zo veel te zeggen,of eigenlijk wel, maar niet hier.
    Heb je jou foon op de ic vroeg ik me af, of ik schrijf weer eens een brief dat kan ook.
    op 1 of andere manier komen mijn blog reacties er volgens mij niet op, maar ik ga het proberen.
    sterkte kus iloon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hij deed het. Dan kwam het vast door het buitenland dat hij het laatst niet deed.
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. he hallo even over de msn gisteravond zag ik dat je online was dus ik dacht ga even mailen, maar toen was je weer weg . ben blij dat de laatste slang is verwijderd, nu hopen dat je maandag naar zaal mag.
    ps kijk je uit met douchen omdat hij waarschijnlijk al een een tijdje niet gebruikt is , goed doorspoelen voordat je gaat he , tegenwoordig weet je het niet meer je hoort de gekste dingen. gr uit dordt xxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen